شما، کدام خمینی را قبول دارید؟!
از گوشه کنار نشریات دانشجویی؛
مطالعه برخي از بيانات حضرت امام بيانگر اين است که ايشان بيم آن را داشتند که در ادامه راه انقلاب، افراد و جريان‌هاي نفاقي با برچسب تدين و سابقه انقلابي‌گري ظهور و بروز پيدا کنند.
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
چرا واضح نمیگین آقای رفسنجانی و اطرافش که با خاطرات عجیب و غریبش و تحریف فوق العاده در صدد ساخت خمینی نو برای جامعه هست
ياري از اراك
Spain
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
شما كه اينگونه باعث نفاق وتفرقه مي شويد درست زماني كه رهبر مظلوم مي فرمايند الان بيشتر از هرزمان ديگر نياز به وحدت مسلمانان است شما بر طبل نفاق واختلاف مي كوبيد بايد به شما شك كرد نفوذ كه مي گويند شما كه اين مسايل را مطرح مي كنيد است
...؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
چقر راهت دارید به بزرگان نظام انگ میزنید....
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
بزرگان نظام؟؟؟؟؟
محمد
Saudi Arabia
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
چقدر از این عبارت نخ نمای "بزرگان نظام" متنفرم. شده راهی برای فرار از پاسخگویی. پشت این واژه پنهان می شوند تا غلط ها و اشتباهاتشان را کسی نفهمد. ما هیچ بزرگ نظامی نداریم و نخواهیم داشت فقط یک رهبر و مولا داریم.
ققنوس
Germany
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
جوانان عزیز خبر گزاری دانشجو : بنده به شما توصیه می کنم به جای اینکه به افراد خودی زوم کنید ودر صدد بهانه باشید تا جناح مقابل را اوت کنید ، لطفا یک مقدار کلان نگر باشید. مثلا در حال حاضر مهمترین دغدغه فکری بنده به عنوان یک ایرانی کلاملا ساده و غیر جناحی وغیر دولتی این است که شیخ نشین های انسوی خلیج فارس چگونه از پشت به ما خنجر می زنند (به قول رفیق پوتین) همین امارتی که 50 سال قبل بیابان برهوت بود وتعدادی عشایر بیابانگرد ، همین قطر فسقلی یا خود عربستان که 20 سال قبل عددی نبود اما اینها امروز برای ایران بزرگ شاخ وشانه نشان می دهند. می گویند قطر در ده سال گذشته از میدان مشترک نفتی پارس جنوبی 100 میلیارد نفت فروخته ولی ما فعلا از میدان چیزی برداشت نکرده ایم. ما باید قواعد بازی را بلد باشیم .
انقلابي
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
احتمالا شما درتيم وزارت خارجه نيستي كه حل مشكلات كشور رادر تعامل بادنيا يا استكبار ميداني ققنوس تانسوختي وازبين نرفتي يه سري به وصيتنا مه ي حضرت امام بزن ببين امام كي از تعامل بادنيا اونم امريكا وياتاسي ازسياست وكشورداري تركيه حرف زد مغلطه نكن تنها نجات ما ازاين مشكلات جامعه بازگشت به فرامين امام ورهبري ومسئوليت بذيري مسئولين نظام وقطع دست اقازاده ها...شما متوجه مفهوم انقلاب اسلامي نشدي بوي نفوووووووووذ فكري مياد
ققنوس
Germany
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
انسان چه بخواهد و چه نخواهد برخی از واقعیت ها در محیط پیرامونی او قرار دارند که باید این واقعیت هارا پذیرفت نه اینکه پاک کرد. با پاک کردن نمی شود واقعیت را ازبین برد. در جهان امروز امریکا چه بد باشد و چه خوب باشد یک واقعیت است . با یک واقعیت باید بطور واقعی برخود کرد نه خیالی . یا باید قدرت کافی داشت وبا واقعیت هایی مثل امریکا رودر رو مبارزه کرد ویا باید نوعی تعامل داشت. یا رومی رومی ویا زنگی زنگی بود. با شعار وفحش وناسزا نمی توان با دشمن مبارزه کرد. باید عمل کرد. همین ترکیه را ببینید در این ده سال از جریان تحریم های ایران چقدر استفاده وحتی سوء استفاده کرد. برای اینکه بازی را بلد بود هرچند این اواخر کار را خراب کرد وبه مهلکه افتاد.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
خروسچف هم به خاطر داشتن این چنین تفکرات(تعامل با آمریکا به جای مقابله)زمینه ساز سقوط شوروی(روی کار آمدن فردی مثل گورباچف)شد.
ققنوس
Germany
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
مساله دیگر اینکه عنصر ایرانی هیچوقت وبه هیچ وجه بیگانه پرست و وطن فروش نیست. پیام اصلی فیلم اخراجی های 2 آقای ده نمکی همین مساله را به چالش کشیده بود که در ظاهر ممکن است یک فرد ایرانی به خاطر چند سیگار رفیق خودش را لو بدهد ولی همین فرد در هنگامه خون وخطر وسر بزنگاه با تمام وجود میهن پرستی خود را به نمایش می گذارد. پیشنهاد می شود یکبار هم صحنه آخر این فیلم را ببینید که همان فرد به ظاهر خائن با چه شوری در دسته موزیک برای نواختن سرود زیبای ای ایران ، تلاش می کند. خلاصه اینکه بهتر است همدیگر را متهم نکنیم . هر یک از بزرگان در زمان خود برای سرافرازی این مرز وبوم زحمت کشیده اند. نباید به خاطر یک خطا همه زحمات ان ها در صفر ضرب شود. که این نوع تفکر خطر ناک است. تنها را ه چاره تعامل است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
اول باید راه هر کس و مواضعش کاملا مشخص شود و بعد تعامل صورت بگیرد،بعد از هر خطا هم،اعتراف به خطا و توبه و جبران خسارت باید صورت بگیرد.خسارات فتنه ۸۸ غیر قابل چشم پوشی است.شورای نگهبان باید با شجاعت(مثل همیشه)عمل کند و از اینکه با رد صلاحیت فتنه گران و در راس آنها ..... اتفاقی بیفتد ترسی به خود راه ندهد.شورای نگهبان باید فقط از خدا بترسد و لاغیر.
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
کاملا مخالفم.کسانی هم که باعث قرارداد ننگین ترکمانچای شدند از نظر شما خائن نبودند؟؟؟یا شاه که مردم میگفتند:"ای شاه خائن آواره گردی." خائن نبود؟؟؟؟آیا کسانی که منافع میلی را بر منافع ملی ترجیح میدهند خائن نیستند؟؟؟
فرهاد اورموی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
من شخصا در مورد امور مملکتی هیچکس را حتی خودم را هم قبول ندارم بلکه همه مردم ایران و تک تک ۸۰ میلیون ایرانی را قبول دارم ! بنابرین در امور کشوری باید دید مردم چه نظری دارند
ارسال نظرات
آخرین اخبار