
کد خبر:۷۴۸۸۱۱
روحالله سلگی:
ظریف، معمار راهبرد گفتمانی دولت است و باید بماند
معاون سیاسی بسیج اساتید تهران گفت: ظریف، معمار و طراحِ نه فقط سیاست خارجی دولت، که بزرگترین راهبردِ گفتمانی دولت است او مبدع شعارِ «تا آخر خواهیم ایستاد» است؛ بنابراین باید بماند.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله سلگی، مدرس علوم سیاسی و معاون سیاسی بسیج اساتید تهران دانشگاههای تهران طی یادداشتی کوتاه در واکنش به ماجرای استعفای وزیر خارجه نوشت: ممکن است آشنا و غریبه با هدف فرافکنی و فرار از مشکلات معیشتی آن را به دو قطبیهای نه غزه نه لبنان جهت تقابل با رهبری نسبت دهند.
اما حضور دو هفته پیش جهانگیری در سوریه و موضعگیری ظریف در دفاع از مردم فلسطین خط بطلانی است بر این سناریو.
ظریف، معمار و طراحِ نه فقط سیاست خارجی دولت، که بزرگترین راهبردِ گفتمانی دولت است او مبدع شعارِ "تا آخر خواهیم ایستاد" است بنابراین باید بماند.
اگر هم قرار است از برجام خارج شویم این مهم در دوره وزارت ایشان باید صورت گیرد.
ممکن است عدهای هم با تشجیع و ترغیب ظریف و با هدف مظلوم نمایی او در میان افکار احساساتی ایرانیان، قصد کاندیداتوری او را در انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند، موضع گیریهای انقلابی و استکبارستیز ظریف در طراز کارگزار واقعی انقلاب طی یکی دو ماه اخیر این احتمال را افزایش می دهد؛ زیرا او به تایید صلاحیت نیازمند است.
اما حضور دو هفته پیش جهانگیری در سوریه و موضعگیری ظریف در دفاع از مردم فلسطین خط بطلانی است بر این سناریو.
ظریف، معمار و طراحِ نه فقط سیاست خارجی دولت، که بزرگترین راهبردِ گفتمانی دولت است او مبدع شعارِ "تا آخر خواهیم ایستاد" است بنابراین باید بماند.
اگر هم قرار است از برجام خارج شویم این مهم در دوره وزارت ایشان باید صورت گیرد.
ممکن است عدهای هم با تشجیع و ترغیب ظریف و با هدف مظلوم نمایی او در میان افکار احساساتی ایرانیان، قصد کاندیداتوری او را در انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند، موضع گیریهای انقلابی و استکبارستیز ظریف در طراز کارگزار واقعی انقلاب طی یکی دو ماه اخیر این احتمال را افزایش می دهد؛ زیرا او به تایید صلاحیت نیازمند است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.