مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام کرد تبلیغات محیطی این دوره از جشنواره با همکاری شهرداری منطقه ۱۱، و سازمان زیباسازی شهرداری، مترو و شرکت اتوبوسرانی شکل گرفت.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید لک مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره وضعیت تبلیغات محیطی این دوره از جشنواره گفت: شهرداری منطقه ۱۱ تابلوهای سیار و همچنین پرتابلهایی را حدفاصل خیابان جمهوری، حافظ، ولیعصر (عج)، رازی و محوطه تئاتر شهر در نظر گرفته است. سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز قول تابلوهای پرتابل و عرشههای پل را به ما داده که هنوز اتفاقی در خصوص عرشههای پل نیفتاده است.
وی ادامه داد: شرکت اتوبوسرانی تهران نیز پوسترهای سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را روی اتوبوسهای بی آر تی خطوط راه آهن تا تجریش و آزادی تا تهرانپارس نصب کرده است.
لک درباره تبلیغات محیطی انجام شده توسط متروی تهران، توضیح داد: در چهار ایستگاه متروی تجریش، کهریزک، صادقیه، میدان ولیعصر (عج) و چهارراه ولیعصر (عج) تبلیغات محیطی جشنواره نظیر پوستر نصب شده است. همچنین در تمام ایستگاههای متروی شهر تهران نیز ویدئوهای جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر پخش میشوند.
مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پایان درباره پخش تیزرهای جشنواره در تلویزیون گفت: طی مکاتباتی که با سازمان صدا و سیما داشتیم قرار بوده که تیزر جشنواره از روز شنبه ۱۲ بهمن از تلویزیون پخش شود.