کد خبر:۸۲۴۴۷۱

تبلیغات محیطی جشنواره شکل گرفت

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام کرد تبلیغات محیطی این دوره از جشنواره با همکاری شهرداری منطقه ۱۱، و سازمان زیباسازی شهرداری، مترو و شرکت اتوبوسرانی شکل گرفت.
 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید لک مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره وضعیت تبلیغات محیطی این دوره از جشنواره گفت: شهرداری منطقه ۱۱ تابلو‌های سیار و همچنین پرتابل‌هایی را حدفاصل خیابان جمهوری، حافظ، ولیعصر (عج)، رازی و محوطه تئاتر شهر در نظر گرفته است. سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز قول تابلو‌های پرتابل و عرشه‌های پل را به ما داده که هنوز اتفاقی در خصوص عرشه‌های پل نیفتاده است.

وی ادامه داد: شرکت اتوبوسرانی تهران نیز پوستر‌های سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را روی اتوبوس‌های بی آر تی خطوط راه آهن تا تجریش و آزادی تا تهرانپارس نصب کرده است.

لک درباره تبلیغات محیطی انجام شده توسط متروی تهران، توضیح داد: در چهار ایستگاه متروی تجریش، کهریزک، صادقیه، میدان ولیعصر (عج) و چهارراه ولیعصر (عج) تبلیغات محیطی جشنواره نظیر پوستر نصب شده است. همچنین در تمام ایستگاه‌های متروی شهر تهران نیز ویدئو‌های جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر پخش می‌شوند.

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پایان درباره پخش تیزر‌های جشنواره در تلویزیون گفت: طی مکاتباتی که با سازمان صدا و سیما داشتیم قرار بوده که تیزر جشنواره از روز شنبه ۱۲ بهمن از تلویزیون پخش شود.
منبع: مهر
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار