اخراج پرستار به دلیل اعتراض به پذیرش بیمار سفارشی + تصاویر
این روزها عنوان دهان پر کن عدالت در سلامت که یکی از اهداف ذاتی نظام سلامت به شمار می رود، یکی از بحث برانگیزترین مباحث است.
تعداد نظرات: ۲۸
بدون نام
-
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آره جون خودشون. واقعا نداريم بيمار سفارشي؟
حسين
-
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
چي ميگي ؟ اصلا مطلبو خوندي ؟؟؟
بدون نام
-
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
فکر مي کنيد مي خونن اين مطلب شما رو و ترتيب اثر مي دن؟ کم گفته شده؟
مريم
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
آدم هاي با وجدان و عدالت طلب هنوز هستن.
زنده باد اين پرستار شجاع....
کاش روزي وجدان هممون بيدار بشه دوباره.
احسان
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
واقعا جاي تاسف داره.. البته موضوع تازه اي نيست ولي همين که بطور مستقيم به اين موضوع پرداختيد جاي تحسين داره.
بدون نام
-
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اتفاق جديدي نيست چرا تعجب كرديد. الان هر جا بخواي بري بايد سفارش شده باشي حتي بهشت زهرا!!!!!1
مريم
-
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
احسنت دعاي خانوادهاي شهيد ياري تان
انقلابي
-
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
به نام خدا. اين مدير بيمارستان چقدر تابلو دروغ گفته ، گفته من تا به حال با چنين مواردي برخورد نداشته ام پس اين کريمي کيه که انقدر سفارشش رو کرده ، اين دنيا اينجوري جواب مي دهند اون دنيا ميخوان چي کار کنند.
ممنون از شما و زحماتتان در تهيه اين گزارش هر چند با يک گزارش کار درست نمي شود ولي انعکاس اين مطالب روح عدالت خواهي را زنده نگه مي دارد و جامعه را به سمت مطالبه عدالت پيش مي برد.
زهرا
-
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
و خداوند در قرآن چه زيبا مي فرمايد:
وَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا رَّجُلَينْ‏ِ أَحَدُهُمَا أَبْكَمُ لَا يَقْدِرُ عَلىَ‏ شىَ‏ْءٍ وَ هُوَ كَلٌّ عَلىَ‏ مَوْلَئهُ أَيْنَمَا يُوَجِّههُّ لَا يَأْتِ بخَِيْرٍ هَلْ يَسْتَوِى هُوَ وَ مَن يَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَ هُوَ عَلىَ‏ صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ(نحل/76)
محسن
-
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اگه آقاي کوليوند تا به حال بيمار سفارشي نديدند پس اين دو تا نامه مال کيه؟!!!
زهرا
-
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
وَ قِفُوهُمْ إِنهَُّم مَّسُْولُون(24/صافات)
من اين آيه را هميشه خطاب به مسووليني که در حوزه کاري خودشان کم کاري مي کنند مي خوانم که خداوند در آن روز آن ها را مخاطب قرار مي دهد که نگه شان داريد اين ها بايد مورد سوال قرار بگيرند.
امان از آن روز!!!!
طليعه داران
-
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
با سلام
به اميد روزي که همه شاهد عدالت باشيم
يا مهدي
بدون نام
-
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
به نظرمن از اين قبيل پرستارهاي دلسوز واخراج شده کم نيستند و همچنين از اين قبيل مسئولين که حق ديگران را راحت پايمال ميکنند هم کم نيستند بهتر است وزير بهداشت در اين موردبيشترتوجه کنند وقتي که با خانواده شهداچنين اجحافي بشود واي به حال کساني که خانواده شهدا نيستندودستشان بجايي بند نيست وکسي جز خدا راندارند
بدون نام
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
واقعا بايد به وجود چنين پرستارهايي در سيستم افتخار کرد . من خودم با مشکل بيمار سفارشي تو بيمارستان مواجه شدم ...مسئولين بايد يه کاري بکنند
بدون نام
-
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
دهه دهه توسعه عدالته بايد کاري کرد
سجاد
-
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
بايد افرادي روي کار بياند که با جان و دل به مردم خدمت کنند و حق کسي رو ضايع نکنند، و دولت بايد با عاملين اين جرم شديدأ برخورد کنه تا ديگه اينطور پديده هاي سفارشي بوجود نياد.
بدون نام
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
خواهشا به موضوع پزشک سالاري هم بپردازيد. جز عده معدودي از پزشکان که ان شاالله خداخيرشان بدهد بقيه شان فکر مي کنند خداي مردم اند!! حتي جواب سلام بيمار را هم نمي دهند!!! بعد همين قشر بي دليل در اکثر موقعيت هاي مديريتي قرار مي گيرند و قانون و بخش نامه ها را به نفع خودشان تنظيم مي کنند مثل همين طرح پزشک خانواده، مثلا چرا بايد پزشکاني که خودشان منتفع هستند اجازه ورود دستگاههايي مثل سي تي و ... رو داشته باشند!؟ واقعا در نظام سلامت ما بيماران مظلوم اند. خواهشا موضوع عدالت در نظام سلامت را رها نکنيد خيلي ابعاد گسترده اي دارد.
علي
-
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
واقعا اينمعزل بزرگي است برخي از پزشکان با تباني با يکديگر مثلا يک دستگاه سي تي اسکن را وارد مي کنند و انقدر بي دليل بيمار را براي اين تست هاي تشخيصي که مي فرستند تا چندين برابر هزينه اي که براي وارد کردن دستگاه کرده اند را دربياورند يعني براي خودشان مدام العمر از جيب مردم کيسه مي دوزند.
يک پرستار
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
يادتون هست چند وقت پيش وزير بهداشت چه برخورد نامناسبي با يکي از پرستاران در مواجه سرزده به يکي از مراکز درماني داشتند که منجر به اعتراض جامعه پرستاري شد!! در حالي که اون پرستار مقصر نيست فشار کاري زياد و نبودن امکانات همه چيز را متوجه پرستاري مي کنه که در خط اول مواجه با بيمار است حالا اگر واقعا در نگاه آقاي وزير همه چيز انقدر گل و بلبل است و فقط پرستاران مشکل دارند لطفا پاسخگوي اين رسوايي جديد در نظام سلامت باشد که اين تازه همان مشت نمونه خروار است!!!!!
دلسوز
-
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
احسنت به خبر گزاري دانشجو که انقدر ولايتمدار است چون حضرت اقا همواره به دانشجويان مي فرمايند که عدالت را مطالبه کنيد. و ما دانشجويان بايد هموارد در اين مسير گام برداريم.
لبيک يا خامنه اي
حسن
-
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
خدا به اين پرستار دلاور خير دنيا و آخرت بدهدکه شهامت اين رو داشت که جلوي بي عدالتي کوتاه نياد و حرف حق رو مردانه و علي وار بزنه و پاش وايسته. در ضمن لازمه به همه ي دوستان درگير در سلامت مردم مثل خودم بگم که ديگه دوره خود بزرگ بيني گذشته و اصطلاحاتي مثل حقوق بيمار روز به روز پر رنگ تر ميشه و گروه علوم پزشکي و مخصوصا پزشکان که 99درصد شون با پول و آموزش ديدن بر روي بدن نازنين اين ملت به جايي رسيدند بايد هر چه زودتر به فکر بي عدالتي در نظام سلامت باشند در غير اين صورت شعله اين آتش هرجايي رو امکان داره بگيره
داركوب الدوله
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
بايد به رياست محترم اين بيمارستان تبريك كفت ؟ آفرين بر شما كه زورتان به اين بنده خدا رسيده و باعث اخراجش شده ايد ؟! واقعا جناب رييس خسته نباشي ؟! يك جانباز
منصور نوين
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اينها بهتره يک بار ديگه سوگند پزشکيشون رو مطالعه کنن ببينن چه قسم هايي خوردن که الان يادشون نيست...
خون دل خورده
-
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
اين سفارش بازي ها ديگه يه رسم شده تو همه اداره ها-24 ساعته ميتونن جلوش رو بگيرن اما نمي خوان
سامان
-
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
يعني امکانپذير است سيستم مبتني بر فساد را بشود اصلاح نمود؟

4 سال پيش مديرم گفته بود که به تنهايي نميتواني جامعه را اصلاح کني.
همدرد
-
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
آقا سامان مدير شما خواسته شما رو نااميد کنه و مثل اين که شما هم قبول کرديد من به شخصه هيج جا از مواضع حق کوتاه نميام اگر هر کسي با خودش اين تصميم رو بگيره امثال مديراني مثل اين آقاي کوليوند و يا مدير شما نمي توانند رسم برده داري را که سال هاست توسط اسلام برچيده شده است در مورد افراد زير دست خودشان اجرا کنند پس يا علي که نهضت ادامه دارد و به لطف خدا ما قادريم ريشه ظلم و فساد را از هر نوعي که باشد از بين ببريم.
سوده
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
با خوندن اين مطلب متاسف شدم.
ناهيد سروستاني
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
مسوولين اين بيمارستان کافيه خودشونو يه لحظه بگذارن جاي خانواده ي بيماران.عزيز آدم رو تخت اورژانس باشه و بگن جا نيست البته به دروغ.خدا به اون دنياشون رحم کنه چون بايد جوابگو باشن.
ارسال نظرات
آخرین اخبار