متاسفانه برخی خود را سخنگوی رهبری می دانند/جوری صحبت نکنید که انگار قرار است با آمریکا پسرخاله شویم/باید در مجلس خانه تکانی کنیم
کواکبیان در اختتامیه نشست سالانه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل:
دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: اینکه با تهمت ها و انگ زدن ها بخواهیم رقیب را از میدان بیرون کنیم و بعد بگوییم پیروز شدیم چه هنری است؟ ۱۰، ۱۲ سال است اصولگراها مسئولیت داشتند حالا باید خستگی در کنند و یک خانه تکانی در مجلس اما در چارچوب منویات رهبری داشته باشیم.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
کواکبیان وارد میشود، به پناهگاه رفته و چراغ ها را خاموش نگهدارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
جناب کواکبیان شما به این نکته توجه نکردید که حتی یکبار رهبری برای این مذاکرات پیام تبریک صادر نکرده اما برای قهرمانی در کشتی پیام قهرمانی صادر میکنند...!! شما بیشتر از دلواپسان دلواپس هستید. چرا شما و دولت انقد از مطرح شدن جزئیات برجام در مجلس نگران هستید...؟؟ خب اگر به گفته شما واقعا یک پیروزی بزرگ باشد که دیگر نگرانی ندارد. مورد اطمینان تر و متخصص تر از جناب صالحی در نظام نیست...؟؟!! از سخنان گهربار ایشون همه چیز کاملا مشخصه پس نیازی به توضیح اضافه نیست. چیزی که مهم است متن برجام است نه سخنان جناب ظریف...!! انتظار دارید مجلس فقط بر اساس یک سری صحبت ها تمام و کمال وظایف خود را کنار گذاشته و فقط مهر تایید بر برجام بزند...؟؟!! حتما در 6 ماه آینده تحریم ها برداشته میشه منتظر باشید...!!
t
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
انسان ها را از دوستان و دشمنانشان می شود شناخت . دوستان آقای احمدی نژاد هنوز هم مردم زجر کشیده ای هستند که دنبال جرعه ای عدالت بودند. شد یا نشد بماند. مهمی تلاشی بود که شد. اما الان ببینید چه کسانی دارند دوستی با شما ها را مطرح می کنند؟ چه کسانی از شما و برنامه هایتان حمایت می کنند. روباه پیر در کمین است . شاید منتظر درو کردن کاشته های دست نشانده هایش است.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
یه دفعه دیدید موقع خونه تکونی دیگه توخونه نیستیندا !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
آقای کواکبیان یک شارلاتان سیاسی است اما با این حال شرف دارد به دیگر اصلاح طلبان
عباد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
زاویه گرفتن با رهبری شاخ و دم ندارد! وقتی رهبری می فرمایند فتنه حط قرمز است، ولی هاشمی با اصحاب فتنه نشست و برخواست می کند؛ وقتی رهبری سالم بودن انتخابات را تأیید می کنند ولی این آقا انتخابات 84 را هم در کنار انتخابات 88 متقلبانه می داند؛ وقتی رهبری از ضرورت بستن راه نفوذ آمریکا در کشور خبر می دهند ولی این آقا از شکسته شدن تابوی مذاکره با آمریکا خوشحالی می کند؛ وقتی رهبری بر ضرورت مبارزه با فساد تأکید می کنند ولی این آقا از آقازاده مفسدش حمایت می کند و فیلم مظلوم نمایی بازی می کند و ... آیا اینها فقط یک اختلاف نظر ساده است؟!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار