آخرین اخبار:
کد خبر:۴۳۹۲۸۷
کارشناس مسائل فرهنگی:

فیلم حضرت محمد(ص) نشان دهنده اهمیت هنر در رساندن پیام ایران است

یک کارشناس مسائل فرهنگی در رابطه با ساخت فیلم حضرت محمد(ص) گفت: این فیلم نشان‌دهنده اهمیت هنر در رساندن پیام جمهوری اسلامی ایران است.

مجتبی صولتی در گفتگو با خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» در رشت، گفت: فیلم حضرت محمد(ص) یک رویش در سینمای ایران است و اثبات این مدعاست که هنوز فیلم های ارزشی، مخاطب دارد و جذاب است.

 

وی افزود: این فیلم نشان دهنده اهمیت هنر در رساندن پیام جمهوری اسلامی ایران است و این فیلم می‌تواند آغاز یک تحول بزرگ در سینمای ایران و جهان باشد.

 

کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد: سینمای ایران با ساخت این چنین فیلم هایی می‌تواند ادعا کند که به رسالت خویش به عنوان ام القراء جهان اسلام عمل کرده است.

 

صولتی افزود: تاثیرات این فیلم در عرصه بین الملل، بسیار ملموس و مشهود است.

 

کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد: با توجه به ظهور فرقه ها و گروه های تروریستی دست نشانده همچون داعش، که شعار محمد رسول الله(ص) را دست آویز جنایات خویش کرده اند، این فیلم می‌تواند با شناختی که از شخصیت حضرت رسول(ص) به مخاطبین می‌دهد، این غبار گمراهی را از اذهان جامعه جهانی پاک کند و اثبات کند که قرائت صحیح و مستند از شخصیت حضرت، همانی است که جهموری اسلامی ایران ارائه می‌دهد که گرفته شده از قرآن است و می‌گوید پیامبر (ص) رحمه للعالمین است.

 

وی ادامه داد: این فیلم می‌تواند مبلّغ اسلام باشد و در دنیای امروز ابزار هنر بهترین وسیله است برای انتقال پیام و تبلیغ اسلام.

 

صولتی خاطرنشان کرد: دشمن خوب می‌داند که بهترین روش مقابله با اسلام تخریب شخصیت حضرت خاتم النبیین(ص) است. حال چه با معرفی انحرافی از شخصیت ایشان مثل معرفی شخصیتی خشن از این حضرت، یا تمسخر و غیره.

 

کارشناس مسائل فرهنگی بیان داشت: این فیلم می‌تواند تمامی نقشه های دشمن را در تخریب شخصیت پیامبر اسلام(ص) نقش برآب کند.

 

وی با بیان اینکه این فیلم پس از سال ها، توانست ما را از موضع انفعال خارج ساخته و فعال کند، تصریح کرد: اگر جهانیان پیامبر ما را به درستی بشناسند و اذهان آن ها را از معرفی های شیطانی و دشمنان ما پاک شود، دیگر دلیلی ندارد در مقابل اسلام موضع بگیرند و مسلمانان را تروریست بدانند.

 

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: این فیلم آغاز است، باید به ادامه زندگی پیامبر(ص) هم پرداخته شود، وقتی که دنیا سرمایه گذاری اساسی و اصلی خودش را روی هنر به ویژه سینما معطوف کرده است، ما هم می ‌توانیم با استفاده از زبان هنر، روی فطرت مخاطبین داخلی و بین الملی خویش اثر بگذاریم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار