حمله رئیس دانشگاه شیراز به شورای نگهبان!/ ارشاد: آموزش عالی ما مدیون معین است!
در نشست آموزش عالی در پساتحریم مطرح شد؛
رئیس دانشگاه شیراز گفت: آيا «معين» غير از خدمت به اين جامعه كار ديگري كرده است؟ ما كه نبايد افراد را به دليل سلايق فكري‌شان حذف كنيم‌.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
اقای ارشد از ارشادات بی نظیر شما کلی استفاده کردیم و از این که دیدیم یک نفر خودش را در حد شورای نگهبان میبینید کلی به خود بالیدیم اصلا باید امثال شما که اینقدر سطحی نگر هستید در راس جامعه ما باشد اخر تحلیل های بسیار ساده که ازیک کودک 12 ساله هم میتوانیم بشنویم از شما دیدیم جای بسی تاسف است که اندکی بصیرت ندارید واقعا به صورت مست مالی صحبت کرده بودید خب بد نشد سطح تو جیهات شما را هم فهمیدیم
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
سلام آقای دکتر جان
در رابطه با جمله ((ما كه نبايد افراد را به دليل سلايق فكري شان حذف كنيم‌!)) باید خدمتتون عرض کنم که افراد در دولت اسلامی ما به دلیل سلیقه فکری شان عوض و عزل نمی شوند...چرا مغلطه می کنید...بلکه این تفکر غلط و این سلیقه فکری که خودتون هم اذعان دارید باعث عمل اشتباه و ناصحیح و غیرانسانی می شود. (عمل انسان ناشی از فکر اوست... نمیخواهید که ذات انسانی را منکر بشید که احیاناً) چیزی که در دوره آقای معین فراوان بود...یه جستجوی ساده در اینترنت رزومه آقای معین و سیاست های غلطش را واست ارائه میده. لذا پیشنهاد می کنم مثل یه آدم بی منطق و دلیل و اونم توی هوا حرف نزنی..!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
در دقیقا حرف اصولگراهاست....پس چرا شماها مدام تاکید میکنید درباره فتنه 88 حرفی نزنید گذشته ها گذشته است.....!!! این حرف شما خیلی درسته و قابل قبوله که ،همه اشتباه مي كنند، اشتباه زماني اصلاح مي‌شود كه منعكس شود، پس به جای فرار روبه جلو اجازه دهید فتنه 88 در دانشگاه ها نقد شود تا اشتباهات بار دیگر تکرار نشود.
خ
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
شما خودتو نراحت نکن بابا ما اصلا این انقلاب رو از جناب معین داریم به سقفم گیر نکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
چقد پررون اين جماعت ضد دين .همون فتنه 88 راه انداختين کافي نبوددددد
عجب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
اخ این کجاش حمله رئیس دانشگاه شیراز به شورای نگهبانه!!!! خواهش میکنم یه مقدار منصف باشیم بابا ما دم از حزب الهی میزنیم نباید یه چنین تیتری رو بزنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
کسانی که به قانون توهین میکنند خیانت کارند
ارسال نظرات
آخرین اخبار