به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، ستار هاشمی امروز در افتتاحیه هفتمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین المللی «یادگیری و آموزش الکترونیکی» در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز بیان داشت: در این کنفرانس شش محور اصلی مد نظر قرار داده ایم که در این بین تعامل، خلاقیت و نوآوری و مهندسی اجتماعی سه ویژگی اصلی است که در این کنفرانس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: در حوزه الکترونیک یکی از مسائلی که باید به آن توجه شود، تعامل و بازخورد فعالیت ها از سوی دانشجویان است.
دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی افزود: در نگاه به آموزش های الکترونیکی باید سازوکارهایی ایجاد شود که بتوان دانشجو را در مواجهه با چالش های این حوزه قرار داد تا به ایده پروری برسد.
هاشمی تصریح کرد: بالغ بر 400 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس از کشورهایی همچون عراق، مالزی، اندونزی، استرالیا، تونس و فرانسه ارسال شد که تنها 30 درصد از این مقالات پذیرفته شدند.
وی با بیان اینکه در این کنفرانس از مجموع 30 درصد مقالات پذیرفته شده 70 مقاله به صورت شفاهی و 35 مقاله به صورت کتبی ارائه می شود، گفت: در این کنفرانس دو روزه سه سخنران کلیدی از کشورهای ایران، هلند و آمریکا و یک سخنران مدعو از انگلیس به ایراد سخن می پردارند و همچنین چهار نشست تخصصی برگزار خواهد شد.