مقالاتی که به دلیل امتیاز بر پایان نامه ترجیح دارد
هم‌مسیری پایان‌نامه‌ها و نیازهای کشور-10؛
اساتید و دانشجویان به ارائه مقاله ISI توجه بسیاری دارند؛ زیرا این مقالات بیشتر جهت امتیازبندی اساتید محسوب می شود و در این مورد سیاست وزارت علوم ...
تعداد نظرات: ۲
بدون نام
-
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
چند روز پيش تو يکي از روزنامه ها خوندم اينکه گفته ميشه رتبه علمي ايران در رده هاي بالاي جهاني قرار داره حقيقت نداره! در ادامه گفته شده بود که ايران تنها به لحاظ تعداد مقالات منتشر شده در رتبه هاي بالا قرار گرفته! حالا اينکه اين مقالات چه دردي رو از کشور دوا مي‌کنن زياد معلوم نيست! به نظر مني که دانشجوي سال سوم دوره دکتري هستم يکي از مهمترين دلايل اينه که در اغلب دانشگاهها اساتيد محترم به خاطر عجله اي که براي ارتقاي مرتبه علمي خودشون دارن دانشجوها رو تحت فشار قرار ميدن و در صورت عدم منتشر کردن مقاله اجازه دفاع بهشون نميدن! با اين اوضاع مفهومي به اسم داده سازي هم کاملا توجيه پذير ميشه!
چي بگم
-
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
فقط ميتونم بگم متاسفم .... اينم شانس من و امثال منه که با هم دنيا اومديم و تو همه مراحل زندگيمون به شلوغ پلوغي خورديم.... مسؤلين هم فقط شرايط رو واسمون سختتر کنند... خسته نباشيد !!!!!! ذوق نداره که راه به راه اعلام ميکنيد ظرفيت ها و افزايش داديم! از اون طرف سنوات هاي وحشتناک ميذارن و يه استاد راهنماي ... و اخرشم يه پايان نامه اي که بذار لب کوزه ابش رو بخور!!!!!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار