چه «معامله پنهانی» بین ایران و 1+5 برای لغو تحریم‌ها در میان است؟
یادداشت/ ابهاماتی که آقای ظریف بی‌پاسخ گذاشت
روند مذاکرات اخیر بین ایران و 1+5 هیچ نشانه مثبتی از لغو تمام تحریم‌های وضع شده علیه کشورمان ندارد و بالعکس مقامات آمریکایی و حتی طرف‌های اروپایی اقدامات عملی مختلفی را طی ماه‌های اخیر در راستای تشدید تحریم ایران داشته‌اند؛ حال با این اوصاف سوال اساسی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان این است که بر اساس کدام واقعیت عینی در میدان مذاکرات، صحبت از رسیدن به زمان تدوین پیش‌نویس نهایی مذاکرات هسته‌ای می شود مگر اینکه پای یک معامله پنهان ....
تعداد نظرات: ۴
بدون نام
-
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
لطفا اين مطلب را در صفحه فيسبوک دکترظريف هم منتشر کنيد و به ايميل ايشون هم بفرستيد شايد مطالعه کردند. چون سول مطرح شده شما سواليه که براي همه ايرانيان اغيرتمند که نگران اين مرزو بوم و عزت و شرفشون و استقلالشون هستند مطرحه.
chosen
-
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
عزيزم ،مشکل و در واقع سوال اصلي اينه که ايشون تموم اين ضعف ها رو ميدونند و با اين حال از يه طرف دارن به مردم دروغ ميگن که ما تو مذاکرات موفق بوديم و از طرفي به صورت ملموس ، سنگ آمريکا رو به سينه ميزنن/
دوستان يادشون نره که خلق و خوي اين گونه افراد با آب و دون انگليسي شکل گرفته و خدا و پيغمبر و آخرت هم، براشون فقط شعاره/
و زماني که شيطان اعمال زشتشان را در نظرشان خوب جلوه داد... .
حميد م.
-
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
سوالاتي از اين قبيل نشانه بي سوادي شماست!!!
سوال باسوادها را بپرس!!!!!!!!!
از قرار معلوم به اين زوديها قرار نيست تحريمها برداشته شود.
احتمالا توافق خواهد شد که ايران به مدت 20 سال به منوال آنچه گفته شده انجام دهد و اگر مورد رضايت امريکا قرار گيرد، تحريمها کم کم برداشته شود.
باور کنين يه چيزي شبيه اين خواهد بود.
مجيد - گيلان
-
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
با سلام
باريتعالي به تو پناه مي برم
پس اى مولاى من مرجع خواهش من تويى نه هيچ مسئول ديگر، و برآورنده نيازم تويى نه هيچ مطلوب اليه ديگر، پيش از آنکه کسى را بخوانم تو را ميخوانم و بس، احدى در چشم انداز اميد من با تو شريک نيست،باريتعالي دولتمردان ما را عاقل وبالغ گردان.
ارسال نظرات
آخرین اخبار