زمین زیر پای فرد «عذب» گله و شکایت دارد/ هیچ پیوندی به اندازه ازدواج مقدس نیست
حجت الاسلام خاتمی در همایش ترویج ازدواج سالم:
امام جمعه زنجان گفت: در بحث سلبی ازدواج، طبق آیات و روایات بیشترین افراد در جهنم کسانی هستند که به ازدواج تن نمی دهند و زمین زیر پای فرد عذب گله و شکایت دارد.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
ترکیه یک سوم ایران نیست جمعیت85 میلیونی دارد بعد آقاییون فساد طلب تبلیغ فرزند کمتر زندگی بهتر میکنند آقایی که نصیحت میکنید امروز آنچیزی که باعث شده جوانان نسبت به ازدواج تمایل نداشته باشند دانشگاهها و خدمت سربازی است که با سیستم رضا خان اداره میشود جهنم زیر پای کسانی است که جوانی و نشاط مردم را با افکار رضا خانی خود میگیرند وگرنه کدوم آدمی هست که از ازدواج بدش بیاد گربه چون دستش به گوشت نمیرسه میگه از گوشت بدم میاد الان من یک جوان هستم که لیسانس دارم و سربازی رفتم و مهارت لازم برخوردارم اما به دلیل بیکاری حتی به ازدواج هم نمیتوانم فکر کنم حال جوانان امروز ما شبیه کسی است که از درد میمیرد ولی سر خودش را گرم میکند تا درد کمتری حس کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
ببخشید، یکی از این آقا بپرسه که زمین زیر پای مال مردم خورها و آدم هایی که به بیت المال دست درازی می کنند چه حالتی دارد. خیلی جالبه، این آقا نفسش از جای گرم در میاد. مفت مفت پول بیت المال میره توی جیبشون، تازه طلبکار هم هستند. یکی نیست به این آقا بگه همین که زمین تا حالا شما رو مثل قارون نبلعیده برو خدا رو شکر کن. مردم هرچی هیچی نمیگن اینا طلبکارتر و پررو تر می شوند.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار