
کد خبر:۶۲۲۳۲۴
احمدی تاکید کرد
هیات امنای معاونت پژوهشی، نقش مهمی در سیاستگذاری و ارزیابی دانشگاهها دارند
معاون پژوهشی وزیر علوم نقش سیاستگذاری، ارزیابی و پشتیبانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی هیاتهای امنا را مهم ارزیابی کرد و به شاخصهای توسعه در برنامه ششم اشاره کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از وزارت علوم، نشست اعضای حقیقی و حقوقی هیات امنای منطقه دو پژوهشی با حضور وحید احمدی معاون پژوهشی وزارت متبوع و دبیر کمیسیون دائمی هیات امنا منطقه دو پژوهشی در محل مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی برگزار شد.
وحیداحمدی در این نشست، نقش سیاستگذاری، ارزیابی و پشتیبانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی هیاتهای امنا را مهم ارزیابی کرد و به شاخصهای توسعه در برنامه ششم اشاره کرد.
وی گفت: لازم است موسسات آموزش عالی بر اساس شاخصهای ذکرشده در برنامه ششم توسعه نسبت به تنظیم برنامههای موسسه خود اقدام کنند به طوری که هر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی سهم خود را در تحقق بخشی از این شاخصها تعیین کند.
سپس نسرین نورشاهی رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و دبیر هیئت امنای منطقه دو پژوهشی، هدف از تشکیل این نشست را تعامل و برقراری ارتباط اعضای حقیقی هیات امنا با موسسات عضو و همچنین تأکید بر نقش هیات امنا در سیاستگذاری، تسهیل گری و تصویب قوانین راهگشا برای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی اعلام کرد.
وحیداحمدی در این نشست، نقش سیاستگذاری، ارزیابی و پشتیبانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی هیاتهای امنا را مهم ارزیابی کرد و به شاخصهای توسعه در برنامه ششم اشاره کرد.
وی گفت: لازم است موسسات آموزش عالی بر اساس شاخصهای ذکرشده در برنامه ششم توسعه نسبت به تنظیم برنامههای موسسه خود اقدام کنند به طوری که هر دانشگاه یا موسسه آموزش عالی سهم خود را در تحقق بخشی از این شاخصها تعیین کند.
سپس نسرین نورشاهی رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و دبیر هیئت امنای منطقه دو پژوهشی، هدف از تشکیل این نشست را تعامل و برقراری ارتباط اعضای حقیقی هیات امنا با موسسات عضو و همچنین تأکید بر نقش هیات امنا در سیاستگذاری، تسهیل گری و تصویب قوانین راهگشا برای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی اعلام کرد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.