کد خبر:۸۲۵۵۱۱
با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان؛

مدیران با تجربه هر فناوری را جهانی می‌کنند + اینفوگرافی

در دنیای پرسرعت امروز برای توسعه و پیشرفت و جا نماندن از غافله تجارت جهانی علاوه بر نوآوری وجود مدیران با تجربه یک اصل اساسی به شمار می‌رود.

به گزارش یک خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، طراحی، تولید و توسعه هر محصولی شاید در نگاه اول ساده به نظر آید، اما یک اصل مهم در تولید بازریابی است خصوصا اگر در محصول نوآوری هم وجود داشته باشد. بسیاری از نخبگان پس از فارغ التحصیلی سراغ تولید می‌روند، اما با وجود حمایت‌های مالی و معنوی از سوی بخش‌های مختلف با شکست مواجه می‌شوند.

ایران کشور جوانی است و تعداد زیادی از این جوانان پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار آزاد می‌شوند. امروزه بخشی از مشاغل آزاد در این کشور در قالب استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حال فعالیت هستند.

همه ما از مشاغل آزاد به حجره‌های بازار خواهیم رسید، جایی که هر حاجی بازار با سال‌ها رنج و تلاش به چنین جایگاهی رسیده است. به نظر می‌آید در کسب و کار‌های جدید هم نیاز است تا یک حاجی بازاری متفاوت وارد شده با تجربیات خود راهنمای جوانان باشد.

وجود یک مدیر کهنه کار و کاربلد می‌تواند یک شرکت تازه تاسیس را با معرفی توانمندی‌ها و خدماتش به بازار‌های داخلی و جهانی معرفی کند.

در این اینفوگرافی به ویژگی‌های لازم برای یک مدیر با تجربه اشاره شده است:
 
مدیران با تجربه هر فناوری را جهانی می‌کنند + اینفوگرافی
 
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار