پر کردن فرم؛ همه حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان!
معرفی شرکت‌های دانش بنیان؛
مدیر عامل شرکت دانش بنیان آی تک آرا گفت: متاسفانه آدمی که تنها در جیب پول دارد، مورد حمایت بانک‌ها قرار می‌گیرد و ما که با کسی ارتباط نداریم و تنها با دانش خود پیش می‌رویم به راحتی در مناقصات کنار گذاشته می‌شویم و تنها به میرزا بنویسی تبدیل شده‌ایم که فرم پر می‌کند!
تعداد نظرات: ۲
م.ش
Netherlands
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
سلام
طبق فهرستي كه در سايت كارگروه ارزيابي و تشخيص صلاحيت شركت‌هاي دانش‌بنيان قرار دارد، اين شركت در تاريخ 93/10/06 دانش‌بنيان شده و به صندوق نوآوري و شكوفايي معرفي شده است.
1. پس حداكثر يك سال از زمان شمول حمايت‌هاي دانش‌بنيان اين شركت مي‌گذرد، نه 5 سال (از 89 تا 94).
2. اين‌طور كه بيان كرده‌اند، هفت ماه پيش طرح و درخواست وام داده‌اند. يعني 5ماه پس از دانش‌بنيان شدن، طرح خود را براي دريافت تسهيلات به صندوق نوآوري و شكوفايي ارائه كرده‌اند.
3. بعيد مي‌دانم 2000 فرم براي همين يك طرح و يك وام بوده باشد. احتمالاً منظور ايشان جمع فرم‌هاي مربوط به مناقصه‌ها و... بوده است.
4. اگر شكايتي از روند رسيدگي به درخواست وام خود در صندوق دارند، مي‌توانند با واحد رسيدگي به شكايات صندوق مطرح كنند.
ش م
United States of America
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
احتمالا شما چندان با دنیای IT آشنایی ندارید. اگر میدانستید که 5 ماه و 7 ماه و یک سال .... برای دنیای سریع IT معادل 5 سال و 7 سال و صد سال است. اینگونه پاسخ نمیدادید. در طول یک سال صدها برند و صدها تکنولوژی جدید وارد بازار میشوند که ایده و تکنولوژی های سال پیش قدیمی و از کار افتاده تلقی می شوند. چطور انتظار دارید جوانانی مثل ایشان همگام با فناوری روز دنیا پیش بروند؟؟؟؟؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار