شرکت‌های نوپا راه درست تبلیغات را نمی‌دانند/ تولید محصولات منحصر به فرد فاکتوری مهم برای شرکت‌های دانش‌بنیان
کد خبر: ۷۳۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۷
طاهری در گفتگو با دانشجو؛
یک محقق حوزه شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپی گفت: شرکت‌های دانش بنیان به دلیل اینکه کار تبلیغاتی و بازاریابی بلد نیستند نمی‌توانند محصولات خود را به درستی در بازار عرضه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار