مسئولان دانشگاه ارومیه هنوز فرق آزاداندیشی با تریبون آزاد را نمی‌دانند
نیم ترم آزاداندیشی در دانشگاه‌ها- 4؛
کرسی آزاداندیشی یعنی فرصت دهی به دانشجو برای ابراز نظرات موافق و مخالف؛ در حالی که مسئولان دانشگاه ارومیه نشست های سیاسی و جلسات پرسش و پاسخ را در صف برگزاری ...
تعداد نظرات: ۴
صديقه کريم نژاد
-
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
بسم الله الرحمن ارحيم
در دانشگاه اروميه متاسفانه بدلايلي کرسي به مفهوم واقعي برگذار نشده بود ولي بايد بهر دليلي مشکل را ريشه يابي ميکرد و کرسي ها برگزار ميشد تا سخنان حضرت آقا در دانشگاهها اجرايي شود.که با توکل به خدا، بسيج دانشجويي دانشگاه اروميه اين مسئوليت را برگردن گرفته و استارت برگزاري کرسي واقعي را راهندازي کرد. مطمئنا در اوايل کار دانشجويان با معناي واقعي کرسي نا آشنا بودن و از شرکت در اين برنامه ها واهمه داشتند ولي شکر خدا اين ترم با برگزاري 4کرسي تا الان و يک کرسي که 21 آذر ماه با محوريت آزادي برگزار ميشود.اين جو در دانشگاه شکسته شد و دانشجويان در اين کرسي ها شرکت ميکنند و استفاده بهينه را ميکنند.و ضمنا قابل بيان است که مديريت اين کرسي ها تا به الان شکر خدا فوق العاده عالي و در فضاي کاملا منطقي و با بحث هاي منطقي و... برگذار شده است. و اميدواريم که تشکلها و گروههاي ديگر هم در برگزاري کرسيها هميار باشند.
با حق
سعيد وطن دوست
-
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
به نام خدا
بنده در يکي از اين جلسات يعني کرسي 9 دي شرکت کردم من هم با نظر دوستان موافقم و با توجه به حضوري که در اين جلسه داشتم ايراداتي را بر اين جلسه وارد ميدانم يکي از بزرگترين ايرادات آن از نظر من عدم اطلاع رساني مناسب در دانشگاه ها مي باشد همانطور که اشاره کردم عيوب زيادي از نظر برگزاري اين جلسات وارده که اشاره کردن به آنها در اينجا مقدور نميباشد.
کريم نژاد
-
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
بنام خدا
بنظر بنده وقتي کرسي موافق مخالف نداشته باشه ميشه بصورت سخنراني و تريبون برگذار کرد که دقيفا يکي از مواردش کرسي 9دي بود که شما شرکت داشتيد.و فقط همين يک کرسي چنين شد.مهم تبيين 9دي بود که بحمدا... انجام شد. چه بهتر است که دوستاني مثل شما در کرسي و تريبون شرکت کنند.و و به دوستان اطلاع رساني کنند.
شيما
-
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
سلام من ريشه اين مشکلات را در من و شما دانشجوين مي بينم با توجه به اين کرسيهاي که در دانشگاه برگزار شد من وشما دانشجو چقدر مطالعه کرديم و در اين کرسيها با اين موضوعات مهم حاضر شديم. بنظر بنده کرسيهاي برگزار شده در دانشگاه در طول اين ترم خوب بودن و بايد از بسيج دانشجويي تشکر کرد براي بر پايي ين کرسي ها و اجازه که به دانشجويان داده شد که نظرات خود را بيان کنند
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار