وزیر علوم فردا به مجلس می‌رود/ بررسی اعتراضات ادغام دانشگاه علوم اقتصادی
فیاضی به «خبرگزاری دانشجو» خبر داد
سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: فردا بعدازظهر این کمیسیون جلسه‌ای با حضور وزیر علوم برای بررسی ادغام دانشگاه علوم اقتصادی خواهد داشت.
تعداد نظرات: ۳
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ظلمی چنین بزرگ با ادغام شبانه دو دانشگاه انجام شده و همه را فقط با سرکوب و تهدید، ساکت کرده اند. آقای وزیر ارزشی علوم! برای همین تصمیمات بزرگ بسیار اشتباه، ما روز قیامت هم که شده باشه یقه شما را می گیریم. با دو سرپرست غیرقانونی نالایقی که گذاشتی و رفتارهای کاملا غلط در برخورد با دانشجویان و کارکنان و اساتید و مهمتر انحلال تنها دانشگاه تخصصی علوم اقتصادی کشور و محو آن در قالب ادغام غیرقانونی با دانشگاه خوارزمی کرج. اینها ظلم بزرگی در حق کشور است. دیگر به تصمیمات شما هیچ اعتمادی نداریم. اینها هزینه تراشی ناشیانه برای جامعه دانشگاهی است صرفا برای تامین منافع گروهی قلیل از مدیران دور و بر قبیله شما.
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ما خوارزمی را نمی خواهیم. شعار ما فقط یه چیزه؛ نه به خوارزمی
رضوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
مجلسیان! صداقت یا سیاسی کاری شما در تاریخ می ماند. سوال اینجاست که در جلسه بررسی ادغام دانشگاه علوم اقتصادی و خوارزمی، چرا فقط هیات امنای خوارزمی و مدیران تصمیم گیر مرتبط باید حاضر شوند؟ طبیعی است که آنها به هر دری بزنند تا این معامله شبانه چند صد میلیاردی را اجرایی کنند و مخالفان ادغام را نابود کنند. اعضای محترم کمیسیون آموزش! به روزه ای که برای خدا می گیرید فردا مقابل این ادغام ظالمانه سوداگرانه بایستید.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار