«رسانه» باید آهسته آهسته مشکلات بیمار صعب‌العلاج «جامعه» را مطرح کند/ برای پارچین جنجال تصنعی درست کرده‌اند
لاریجانی در نشست با خبرنگاران:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها همچون طبیبی می مانند که بیمار صعب العلاجی را مقابل خود دارند که اگر در وهله اول پرونده مریض را مقابلش بگذارند آن بیمار سکته خواهد کرد اما طبیب باید آهسته آهسته مشکلات و مسائل را مطرح کند تا بیمار بتواند بیماری های خود را بپذیرد و برای درمان آماده باشد.
تعداد نظرات: ۴
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
آدم برای حفظ قدرت چه کار ها که نمی کند حمایت از توافقی که امنیت کشور به خطر می اندازد و خطوط قرمز رهبری ذره ای درآن ملاحظه نشده
راستی آقای لاریجانی سیب زمینی کیلویی چنده!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
گرفتاری جامعه ما اصلاحطلبانی هستند که خودشان را اصولگرا و ولایتمدار میدانند مدیونی اگر فکر کنی لاریجانی اصلاحطلبه!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
بابا ایول ما رو مدیون کردی دمت گرم!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
آقاي لاريجاني فقط حرفهاي شبه اصولگرايي مي زند به نظر من ايشان هرچند نسبت به ظزيف و روحاني محكمتر و ضد غربي تر است، اما برخلاف ظاهر، حرف هايشان بيشتر مصرف داخلي دارد. به خاطر ندارم غير از موضوع استيضاح وزراي احمدي نژاد ايشان جاي ديگري اصولگرا شده باشد. در اين دوره كه ما حتي يك وزارتخانه سالم و بي مشكل نداريم اصولگرايي ايشان فقط در حرفهايشان متجلي است و جالبتر اين كه بارها و بارها دهان اصولگراها را بسته و تهديد و تمسخر و حتي بدتر از آن برچسب زني كرده اند. رياست مگر چقدر مي ارزد؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار