شریعتمداری: حالا بگو ماشاءالله !
دولتمردان و برخی از نمایندگان مجلس برای موافقت خود با برجام بایستی ابتدا به این پرسش منطقی و قانونی پاسخ بدهند که نظر آنان درباره نقاط منفی و خطرآفرین برجام که در گزارش مستند و کارشناسانه کمیسیون ویژه آمده است چیست؟
تعداد نظرات: ۱۰
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
چرا صداوسیما اینقدر ساده با این خبر مهم و در واقع خطری که از بیخ گوشمان گذشت برخورد کرد و اصلا مطلب را باز نکرد؟!
مگر نه اینکه مردم را باید در جریان خبرها قرار داد..آبروی این نماینده هایی که به این طرح رای دادند و شکر خدا تصویب نشد باید برود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
البته 2 فوریتش تصویب نشد نه خودش!
شاید بعدا تصویب شود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
درود بر تو مرد اندیشمند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
به نظر من این فضا سازی(نامه 4 وزیر ) داره صورت می گیره تا مجلس مجبور به امضای ترکمانچای (برجام!!!) بشه و اگر خدایی نکرده مجلس تصمیم انقلابی گرفت و امضا نکرد دولت بگه این بحران ثمره همان عدم امضا ست!!!!
وگرنه همه می دونیم تو این دو سال جناب روحانی روزی یک ساعت ماساژ و دقایقی هم صرف رنگ ریش کردند و وقتی برای کار اقتصادی نداشتند بالاخره وزیرش رفته ی دست داده به اوباما بلکه مشکلات حل بشه!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
هر وقت لازم باشد ما از روکود عبور کردیم و هر وقت لازم باشد ما در کود به سمت بحران هستیم!
اکبر
Germany
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
ایکاش اسامی این 75 نفر را منعکس می کردید تا مردم در باره انتخابات آینده مجلس هوشیار باشند و به نظر من تعامل با دولت به معنای زیر پا گذاشتن ارزشها و پایمال کردن خون شهدای هسته ای نیست که هیئت رئیسه مجلس و بعضی نمایندگان به اینصورت رفتار می کنند .
مجید آقا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
بسم الله الرحمن الرحیم
اگر تمامی اشکالات وارده به برجام وارد است که هست و عکس العمل دولت جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان مجلس از روی جهالت و خیانت است که هست ما باید در خیلی چیزها تجدید نظر کنیم و اول از همه در انتخاب این افراد فاسد!! چگونه چنین اشخاصی به رئیس جمهور و رئیس مجلس و وزیر امور خارجه و ... شده اند؟ و چرا آقای شریعتمداری انها را تبرئه می کند؟ اینکه مسئولین ما در خیال خام به سر می برند تبرئه آنها از اشتباه کاری و یا خیانت آنها نیست؟ آیا اشتباه در این سطح ممکن است؟تمامی هیئت دولت و شورای عالی امنیت ملی و مجلس و ... !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
نمیدونم آقا از دست اینا چی میکشه

خدا به داد این مملکت برسه
محمد م
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
خدا حفظت كنه اقاي شريعتمداري
پهپاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
در زمان دولت وطن فروش خاتمی و مجلس ششم جاسوس هم آنکه مردانه روبروی نفاق ایستاد و چهره ی دشمن داخلی را رسوا کرد، و سنگ راهشان بود، حسین شریعتمداری بود. و امروز هم باید گفت وااااای بر کسی که منتقدش و مخالفش شریعتمداری باشد.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار