غیبت «موبایل»، «لپ‌تاپ» و «تبلت» در الکامپ/ «آیفون ۶»، «اسپورتیج» و «یاریس» به‌جای طرح‌های رنگین اپراتورها/ قهر وزیر‌ارتباطات با الکامپ
گزارشی از ۴ روز بی‌فروغ در الکامپ بیستم؛
امسال متفاوت‌ترین چیزی که به نسبت سال‌های گذشته در الکامپ بیستم اتفاق افتاد، رونق گرفتن بازار شرکت‌های خدمات دهنده کد‌های USSD یا همان شماره‌های معروفی که با ستاره شروع و به مربع ختم می‌شوند بود که برای جذب مشتری پای جوایزی مثل آیفون6 و اتومبیل‌هایی مثل یاریس و اسپورتیج را به نمایشگاه باز کرده بودند.
تعداد نظرات: ۱
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
نمایشگاه امسال رو منم رفتم.. بستگی داره با چه دیدی بهش نگاه کنید...اگه از زاویه تخصص و نوآوری و اعتبار بهش نگاه کنیم، واقعا خیلی پسرفت داشته نسبت به سال های پیش
ارسال نظرات
captcha