دانشگاه آزاد نباید پیاده‌نظام احزاب سیاسی شود/ از تغییر دانشجو تنها جاسبی سود می‌برد
اکبری در گفت‌وگوی تفصیلی با «خبرگزاری دانشجو»:
مدیر تشکل‌های سیاسی-اسلامی دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه نباید پیاده‌نظام احزاب سیاسی شود، گفت‌: دانشگاه محل علم و دانش است.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
حاميان رسانه‌اي فرهاد دانشجو در صدد نقل مکان به سايت‌هاي قاليباف
حاميان رسانه‌اي رئيس دانشگاه آزاد در آستانه خداحافظي فرهاد دانشجو از رياست دانشگاه آزاد و همچنين با قطعي شدن ماندگاري محمدباقر قاليباف در شهرداري تهران، در صدد وصول و به ثمر نشستن ارتباطاتي برآمده‌اند که طي ماه‌هاي اخير با مجموعه شهردار تهران ايجاد کرده‌اند.
همزمان با نزديک شدن غزل خداحافظي فرهاد دانشجو از رياست دانشگاه آزاد، اولين افرادي که جاي خالي داده و در صدد کسب و کاري جديد برآمده‌اند حاميان رسانه‌اي رئيس فعلي دانشگاه آزاد هستند.
مجتبي اکبري مديرکل تشکل‌‎هاي دانشگاه آزاد و مدير سايت راه دانشجو، حميد عابدي سرپرست روزنامه فرهيختگان و رضا همدانچي سرپرست خبرگزاري آنا در حالي که حدود 2 سال پيش با داعيه‌داري خدمت به گفتمان «آن
ناشناس
-
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
همزمان با نزديک شدن غزل خداحافظي فرهاد دانشجو از رياست دانشگاه آزاد، اولين افرادي که جاي خالي داده و در صدد کسب و کاري جديد برآمده‌اند حاميان رسانه‌اي رئيس فعلي دانشگاه آزاد هستند.
مجتبي اکبري مديرکل تشکل‌‎هاي دانشگاه آزاد و مدير سايت راه دانشجو، حميد عابدي سرپرست روزنامه فرهيختگان و رضا همدانچي سرپرست خبرگزاري آنا در حالي که حدود 2 سال پيش با داعيه‌داري خدمت به گفتمان «آنتي هاشمي» و با مصاحبه‌هاي مکرر با منتقدان هاشمي رفسنجاني در جريان مديريت دانشگاه آزاد، به عناصر هادي فشار رسانه‌اي براي تغيير مديريت دانشگاه آزاد تبديل شده بودند و با انتشار مصاحبه‌هاي مکرر از فرهاد دانشجو و برخي اعضاي شوراي عالي انقلاب
ناشناس
-
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
فرهنگي، نقش بسزايي از بعد رسانه‌اي در طرح او به عنوان گزينه رياست دانشگاه آزاد داشتند، امروز همزمان با نزديک شدن خداحافظي فرهاد دانشجو در تلاش براي ايجاد فضاي جديد کسب و کار هستند و فرهاد دانشجو که اين مسئله را درک کرده است، طي هفته‌هاي اخير جلسات مکرري را با مسئولان سايت‌هاي تسنيم، فارس و مهر براي جلب حمايت آنان از تداوم رياستش تدارک ديده است؛ ضمن آنکه امتيازات فراواني را براي آنان قائل شده و از محل بودجه شهريه دانشجويان، قراردادهاي چند صد ميليوني پژوهشي با اين رسانه‌ها منعقد کرده است.
ناشناس
-
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
توجه و سرمايه‌گذاري حاميان رسانه‌اي دانشگاه آزاد بر روي مدير سايت تهران سما و مجموعه مرتبط آن در شهرداري تهران در حدي است که حتي برگزاري مراسم افطاري فرهيختگان و آنا و تشکل‌هاي دانشگاه آزاد که در محل هتل انقلاب تهران با هزينه هنگفت برگزار شد را به صورت پيمانکاري و با بودجه‌اي بيش از يکصد ميليون تومان به محسن محمدي، برادر مهدي محمدي واگذار کرده بودند.
اکنون همزمان با خروج فرهاد دانشجو از رأس دانشگاه آزاد، مجتبي اکبري، عابدي خرسند و همدانچي نيز در صدد هستند از تشکل‌ها و سايت راه دانشجو و فرهيختگان و آنا به سايت‌هاي زنجيره اي قاليباف کوچ کنند.
ناشناس
-
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بله آقاي مجتبي اکبري مديرکل تشکلها بود. با توجه به اينکه اتحاديه سوم مخالف برخي از سياست هاي مديران فعلي دانشگاه بود ديروز با زور و بصورت غير قانوني دبيرکل آن اتحاديه را عزل و شخصي فارغ التحصيل را در دبيرکلي قرار داد.
ناشناس
-
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بزودي زود دکتر دانشجو، اکبري مديرکل و بهشتي معاون اکبري بايستي از اين دانشگاه بروند و آن موقع است که تشکلها بيانيه ميدن و مينويسن که تشکلها را خدا آزاد کرد
ارسال نظرات
captcha