تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه گلستان به مسئولان دانشگاه منابع طبیعی گرگان
در راستای رویکردهای مسئولان دانشگاه منابع طبیعی گرگان، دانشجویان دانشگاه گلستان روز گذشته تجمع اعتراض آمیزی را در این دانشگاه برگزار کردند.
تعداد نظرات: ۸
سجاد خالقي
-
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
به نظر من اولين و آخرين راه تحصنه چرا که رييس دانشگاه منابع طبيعي خرش خيلي ميره و پشتش گرمه
والسلام
دانشجو
-
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
دانشگاهي که امروز دانشگاه گلستان مستقر شده است جز تاريخچه دانشگاه منابع طبيعي گرگان ميباشد و بالغ بر 57 سال سابقه است فلذا نمي توان تاريخچه يک دانشگاه را فداي اعمال غير کارشناسي برخي ديگر نموده و از سوي ديگر پرديس دانشگاه هم جز اموال دانشگاه منابع طبيعي بوده است که اين چند سال تحت اختيار دانشگاه گلستان بوده است و اما امروز برخي خود را صاحب پرديس مي دانند و پس دادن پرديس را به معناي دادن يکي اموال دانشگاه گلستان تلقي مي کنند!! اگر مسئولين دانشگاه منابع طبيعي پاي هرگونه تفاهم نامه را امضاء نموده اند فقط تحت فشار گروه هاي سياسي استان بوده و قطعا دانشجويان دانشگاه منابع طبيعي با تمام قوا از مسئولين خود حمايت مي کنند
دانشجو
-
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
2- ساخت فضاي دانشگاهي در فضاي بيرون از مرکز استان ( در شهر سرخنکلا)
3- نداشتن کادر هيئت علمي کامل
.....
عدم وجود برنامه مشخص موجب وضعيت موجود دانشگاه گلستان است نمي شود با بيان تصاحب دانشگاهي ديگر مشکلات خود را حل نمود. پس از اين به بعد دانشگاه هاي جديدالتاسيس دانشگاه هاي قديمي را تصاحب کنند و هر چندسال شاهد بروز دانشگاه هاي قارچ گونه باشيم.
مديران و نمايندگان استان بايد پاسخگويي اين اقدام غيرکارشناسي شده خود باشند
جنبش دانشجويي گلستان
-
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
با سلام
کسي خودشو صاحب جايي معرفي نکرده.همه اين اموال،اموال دولت ومردم وهمه دانشجويان فرزند همين مردمند.اماحرف دانشجوي دانشگاه گلستان اين است که چرامسئولين به حرف خودشان عمل نميکنند؟
وقتي ميليارد ميليارد پول بيت المال راصرف هزينه ي دانشجوي منابع طبيعي مي کنندديگر بهانه شان براي عمل نکردن به وعده خودشان چيست ؟
مگر خون دانشجوي منابع طبيعي ازخون دانشجوي گلستان رنگين تر است؟
ما خواستار ناحق نيستيم . ميگوييم شما در ازاي تحويل پرديس قديم بودجه براي ساخت 6000 متر زير بنا گرفته ايدبه حرف خودتان عمل کنيد !
بهانه تان براي عمل نکردن ، قدمت ساختمان 57 سالهتان است؟؟ پرديس جديد و ساختمان هايي که با بودجه دولت به همين بهانه ساخته ايد را به ما تحويل دهيد . قدمت و خاطراتتان براي خودتان!
وسلام !
دانشجو
-
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
دوست بزرگوار بنده گفته ام: پرديس قديم هم براي دانشگاه گلستان نبوده است بلکه متعلق به دانشگاه منابع طبيعي است که در اختيار دانشگاه گلستان قرار گرفته بود...در رابطه با مبلغي که ذکر مي فرماييد براي ساخت تخصيص دانشگاه منابع قرار گرفته است لازم بذکر است ساحت پرديس قديم ( پرديس کشاورزي ) از دهه هفتاد در حال اجرا است و بعلت عدم وجود منابع مالي با کندي ساخت مواجه بوذه است و اين تخصيصات ارتباطي با دانشگاه گلستان ندارد......کساني ميبايست پاسخگو باشند که با اقدام غيرکارشناسي خودشون در استان ايجاد توقع کرده اند....
قدمت دانشگاه هم 56 سال است (تاسيس 1336)
دانشگاه گلستان هم واجد معايب اداري بالايي است:
1- تاسيس دانشکده فني در شهرستان علي آباد ( براساس لابي هاي سياسي ) که امروز دچار ضعف فضاي آموزشي است.
جنبش دانشجويي
-
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اين جنبش کاري به اقدام غير کارشناسي آقايان ندارد!
حرف ما اين است که حالا اگر اين اقدام صورت گرفته بايد حقوق اوليه دانشجويان تامين شود . در مورد سال تاسيس دانشگاهتان من از زمان تاسيس آن اطلاع داشتم در جواب نظر خودتان بود .
شما آنقدر که بنده از مناسبات بين دانشگاه ها و وزارت علوم اطلاع دارم اطلاعي نداريد.نگذاريد که ما مستندات خود را علني کنيم .دانشگاه شما دقيقا به اين بهانه بودجه ساخت دانشکده هاي خود را از دولت گرفته !
ما نميگوييم دانشگاه ما مشکل ندارد اما اين بهانه اي براي حق خوري دانشگاه منابع طبيعي نميشود !
اگر شما به تاسيس دانشگاه جامع استان ميگوييد رشد قارچ گونه براي اين استان واقعا متاسفم !
دانشجو
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
دوستاني که در پي احقاق حقوق اوليه خود هستند ميبايست بدانند نمي توان حق خود را بر اثر ناعدالتي و فشار بدست آورد.دوستان بايد شکايت خود را نزد وزارت علوم ببرند و وزارت در پي رفع مشکلات اين دانشگاه از مسير صحيح وارد شود. نمي توان به فشار به وزارت و در پي آن تهديد وزير علوم سابق به برکناري رئيس دانشگاه منابع ( به منظور ممانعت از دادن ساختمان هاي دانشگاه مرکزي) در پي احقاق حق بود.
وزارت ميبايست مسير درست و اعتدال را درپي بگيرد که انشاالله از دولت تدبير و اميد اين انتظار ميرود
بچه هاي افرا
-
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
سلام
همه ي اين كم كاري ها از سوي مسئولين دانشگاه گلستان ( در دولت احمدي نژاد) مي باشد و انشالله
با روي كار آمدن دولت جديد(اميد) و منتصب شدن شخصي كار آمد به رياست دانشگاه گلستان همه ي مشكلات حل مي شود
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار