زایمان طبیعی رایگان از نیمه اردیبهشت انجام خواهد شد
آقاجانی در کنگره قلب ایران:
معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: برای تشویق مادران برای فرزندآور اقدامی که از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است این است که زایمان طبیعی را به صورت رایگان انجام بدهند و این اقدام از 15 اردیبهشت ماه در تمام بیمارستان ها صورت خواهد گرفت.
تعداد نظرات: ۳
بانوي خراساني
-
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
واقعااااااااااااااااااااااااا؟ (به سبک خانو م شيرزاد ساختمان پزشکان)
سارا
-
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
اميدوارم اين رايگان بودن باعث کاهش کيفيت خدمات نشه
معمولا هرچي در کشور ما(بخصوص در بيمارستان ها ) رايگان ميشه کنارش کيفيت پايين خدمات, رفتار بد پرسنل و بي توجهي به ارباب رجوع رو به همراه داره.(و استدلالشون اينه که وقتي هزينه اي نميدي پس متوقع نباش و هميني که هست!!!)
فتانه
-
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
تا الان که پول ميداديم وضع اين قدر افتضاح بوده واي به حال وقتي که پول هم نخوايم بديم. تو بيمارستان دولتي که من زايمان کردم اگه صداي کسي به خاطر دردکشيدن در ميومد پرستارها بدترين فحش ها رو چپ و راست نثارت ميکردن. من که به شخصه اگه بار بعد بخوام زايمان کنم حتما ميرم بيمارستان خصوصي و سزارين ميکنم که درد نکشم .کسي هم شخصيت منو با فحش هايي که تاحالا نشنيدم نشکنه. اين حرف من نيست جماعت زيادي از خانمها دليل سزارين کردن رو همين بي احترامي کادر بيمارستان ميدونند. ميگين نه برين آمار بگيرين . فکرکردن با رايگان کردن زايمان طبيعي جمعيت اضافه ميشه؟ زهي خيال محال
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار