عامل توزیع «مشروبات الکلی» آزاد، خانواده ناهی از منکر همچنان در رنج و عذاب اوباش/ سکوت عجیب قوه قضائیه و نیروی انتظامی
ایجاد مزاحمت دوباره اوباش برای خانواده ناهی از منکر؛
بعد از رسانه ای شدن خبر تعرض به خانواده ناهی از منکر، روزی نیست که اوباشی که از عوامل توزیع مشروبات الکلی هستند، به درب منزل ناهی از منکر نیایند و ایجاد اذیت و آزار نکنند و البته هیچ نهادی، بخصوص نیروی انتظامی مسئولیت حمایت از این خانواده را به عهده نمی‌گیرد.
تعداد نظرات: ۷
سلام
-
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
مسئولين محترم خبرگزاري دانشجو خواهشاً فقط مواردي از امربه معروف و نهي از منکر که به سرانجام نرسيده رو نذاريد که با اين کار بقيه مي ترسن! و يه ترس عمومي تو جامعه ايجاد ميشه و اين واجب الهي کمرنگ تر ميشه. اون مواردي رو هم که جواب داده بذاريد.
مثلا چند روز پيش، کنار من يه خانم بدون حجاب کامل واساده بود ايستگاه تاکسي، که يه پسر جوان با ماشين اومد و بوق زدن دختره هم سوار نمي شد ديدم پسره گير داده، يه نگاه کردم بهش با حالت عصباني گفتم خوش اومدي، ديدم نرفت و زل زد به چشام، اينبار دستم و بلند کردم طرفش محکم تر گفتم خوش اومدي، اونم ترسيد و گازشو گرفت و رفت.
دانشجو
-
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
منم موافقم....از همه چيز گفته بشه بهتره...
محسن
-
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
درسته از همه چيز گفته بشه بهتره ولي بلاخره بايد از اين خانواده مظلوم دفاع بشه يا نه بايد مسوليين مقصر پاسخ بدن يا نه اون که موفقه خوب موفقه خيلي هم خوبه که موفقه ولي جاش به نظر من اينجا نيست جاي ديگه بايد روش کار کرد بحث ترسوندن مردم نيست بحث به هوش اوردن مسولييني هست که خودشونو به خواب زدن
دانشجو
-
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
يکي نميخواد کاري بکنه!!!!!آهاي مسئولين با شمام!!!يکي نميخواد کاري بکنه!!!
تا کي ميخواد اين وضع ادامه داشته باشه؟؟؟؟!!!
اگه شما زورتون نميرسه بگيد مردم اينا رو سر جاشون بشونن!!مگه بچه شيعه اميرالمومنين مرده که اين چيزا رو ببينه و دم نزنه
بدون نام
-
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
خيلي دوست دارم بااون مسئولا چشم توچشم بشم
سلام
-
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اين دومين باره واسه اين پست نظر ميذارم.
هر وقت مي خونم حرصم ميگيره، يکي بزنه تو دهن اينا...
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
سلام ضمن تقدیر از خبرگزاری دانشجوی عاجزانه از قوه قضائیه و نیروی انتظامی درخواست برخورد را دارم مگر کلام علی(ع) مظلوم یادمون رفته اگردر حکومت اسلامی خلال از پای زن یهودی در بیاد و مسلمان بشنوه و به فریادش نرسه دق نکنه بمیره مسلمان نیس

وای به حال ما
وای به حال ما ....
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار