۱۸۰ کشور دنیا سیاست افزایش جمعیت را دنبال می‌کنند/ رایگان کردن زایمان طبیعی بر تعداد سزارین تاثیری ندارد/ این باور که بارداری بالای ۴۰ سال خطرناک است باید تغییر کند
لباف در گفتگوی تفصیلی با «خبرگزاری دانشجو»:
یک متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه 180 کشور دنیا سیاست "افزایش جمعیت" را دنبال می‌کنند، معتقد است چون سن ازدواج بالا رفته، این باور که بارداری بالای 40 سال خطرناک است می‌بایست تغییر کند که این امر می‌تواند یکی از راه‌های افزایش جمعیت باشد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
United States of America
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
اگر من در مملکتی بودن که رفاه و آسایش اقتصادی بودم مطمئنا به جای یه بچه سه یا چهار بجه تو زندگی داشتم
قابل توجه اون ادمهایی که برای افزایش جمعیت دظت به هر کاری می زنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
مطلبش طولانی بود
ولی عکساش جالب بود
تا حال عکس بچه که تازه به دنیا اومده ندیده بودم
z
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
سلام.مطالب خوبی عنوان شده بود.اما متاسفانه باید بگم به اندازه ی همون سی سال تبلیغ برای جلوگیری و شاید هم دو برابر اون وقت لازم داره تا نگرش مردم تغییر کنه.البته سیاست های تشویقی خیلی برای سوق دادن مردم مهمه که البته اول باید یه چند سالی روی مسئولین کار کرد تا موضوع رو درک کنند بعد مردم رو بتونن تشویق کنن. در مورد سزارین ها هم باید بگم خود دکترها بیشترین اثر رو روی این مسئله دارن. وقتی دکتر از مادر سوال میکنه شما طبیعی میخوای یا سزارین خودش یعنی یه جور سوق دادن مادر به سمت سزارین.کاری که متاسفانه خیلی از دکترهای متعهد ما هم انجام میدن. امیدوارم همه اونایی که قلبشون برای دین و کشورشون و آینده ی بچه هاشون می تپه با همه ی مشکلاتی که وجود داره این مسئله رو درک کنند و اقدامی بکنند.
ناشناس
-
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
مرسی
خداییش این باورهای غلط مارو به اشتباه انداخته
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
مطلب عالیییییییییییییییی بود//
من متاسفانه زایمان اولم به دلیل ناتوانی در زایمان طبیعی سزارین بوده. ولی اگر خدا بخواد میخوام تا میتونم و توانایی دارم چند باره بچه دار بشم.
از لحاظ اقتصادی هم خیلی خوب نیستیم ولی با ایمان به این که تا حالا خدا روزی داده ازین به بعد هم خدا روزی میده میخوام بچه دار بشم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار