دستان خالی دولت برای دفاع از "فرجی دانا"/ پشت‌پرده "جنجال‌سازی بورسیه" توسط آقای وزیر
گزارش/
باید دید آیا نمایندگان مجلس شورای اسلامی که قسم یاد کرده‌اند از حقوق مردم دفاع کنند و تسلیم هیچ فشار دولتی، رسانه‌ای و شانتاژی قرار نگیرند، خواهند توانست پاسخی درخور به عملکرد سوء و جنجال‌آفرینی‌های اخیر جناب آقای وزیر در فضای دانشگاه‌های کشور بدهند و دوباره امنیت، آرامش و روند پرشتاب تولید علم را به فضای دانشگاه‌ها بار گردانند.
تعداد نظرات: ۴
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
امیدواریم البته اگه بعضی ها در هیئت ریئسه نخان ازش دفاع کنن.
به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
از من بشنوید با این رویه ی بغض و عصبیتی که دولت بعد از ناکامی های مذاکره و رفع تحریم ، و بلند شدن بوی کرسنت و... که دارن عوضشو از ملت در میارن ، دست دولت که هیچ زیر پای دولت هم خالی یه ، ولی با این همه بی ادبی و تشر به منتقدان ، ما (منتقدان سر سخت به جهنمی ها ،) پشت دولت هستیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
البته در مقابل دعاوی به ظاهر محکم مخالفان آقای فرجی دانا و برخی مسئولین دولت قبلی، ایشان هم استدلالات به ظاهر محکمی دارند. یعنی به نظر شما شخصی مثل آقای فرجی دانا بدون هیچ دلیل و مدرک معتبری ادعای 3000 بورس غیرقانونی را مطرح کرده اند؟ حتی دولت با دلایلی که مستند هم به نظر می رسند ادعای سقوط رتبه علمی ایران را رد کرد. همه چیز در روز استیضاح مشخص خواهد شد و باید تا آن روز منتظر بود تا دید چه کسی حقیقت را می گوید.
مسعود
Netherlands
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
روز استیضاح روز جالبی خواهد بود...
دستان خالی اما قدرتمند و با رسانه پیروز می شود؟
یا نماینده هایی که استیضاح کردن؟ من که خیلی جلسه استیضاح رو دوست دارم توش حرفای جالب زیاد زده میشه!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار