رامبد جوان: اگر سیستانی ها بابت شوخی بنده ناراحت شدند از آنها عذرخواهی می کنم
رامبد جوان در پی واکنش های اخیر به بیان خاطره اش در برنامه " بعضی ها" توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: قصد توهین به کسی را نداشته ام.
تعداد نظرات: ۸
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
احسنت.
[ladnivhjd h;vld
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
سلام.من یک سیستانی هستم وبرنامه بعضی ها رو دیدم.و از اقای جوان انتظار چنین حرفی نداشتم حتی به شوخی .اقای جوان شما نوع خاطره ولهجه ای که به کار بردین مناسب نبود.و اگر در برنامه اینده بعضی ها شرکت کنید وازدل مردمان بااصالت سیستان دربیاورید بنظرم بسیارکار مناسبی هست.وازشما ممنون میشم.
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
معذرت میخوام شما اول اسمتو درست بنویس بعد بیا شکایت کن.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
سلام
من نمی دانم چرا آقای رامبد جوان عذر خواهی کرد؟ مگر توهین کرده بود؟ متن ساده ای بود که مثل تمام متن های دیگر تلویزیونی بیان شد. اصولاً ایشان شخصیتی است که اهل اینگونه مسائل نیست. مردم سیستان نیز به این جو سازی های احساسی اعتقادی ندارند و با آن هماهنگی نشان نمی دهند. آنها با ین حرکت های احساسی مقابله هم می کنند.
عزت سیستان و سیستانی به تاریخ آن و به روحیه و شرافت فعلی مردم آن است و نه به این گونه حرکات. در متن کامنت های توهین به آقای رامبد جوان دقت کنید. اینها که اینگونه به خود اجازه توهین به یک هنرمند با فرهنگ و فرهیخته را می دهند و از الفاظی استفاده می کنند که تکرارشان نیز کراهت دارد
والسلام
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چرا عاقل کند کاری که بعد آرد پشیمانی.
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
منم همینو میگم واقعا کار اشتباهی انجام نداده بود که بخواد معذرت خواهی کنه.اون شاید لحجه ی سیستانیا رو بلد نبوده ولی برای اینکه بخواد متنشو شیرین تر کنه اون مدلی حرف زده و واقعا از نظر من هیچ ایرادی نداره.اون نوع حرف زدن از لحجه ی اونارو شاید یادش مونده.مردم سیستان جنبه ی شوخی رو ندارن.
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
چرا عاقل کند کاری که بعد آرد پشیمانی. کارش خیلی بد بودددددددددددد
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
نه اصلا آقای جوان به سیستانیها هیچ توهینی نکردن که مردم دارن انقد این موضوعو ادامه دارش میکنن.من خیلی فکر کردم و اصلا هیچ عیب و ایرادی در حرف زدن ایشون ندیدم.آقای رامبد جوان من از طرف سیستانیها بابت قضاوت نادرستشون ازتون معذرت میخوام.
ارسال نظرات
captcha