«مصدق»؛ مشاور امینِ رضا خان یا امینِ ملت؟
بازخوانی پرونده ملی‌گرایان در ایران-۶
در مقاله قبل سیری گذرا در بخش‌های کمتر دیده شده از زندگی دکتر محمد مصدق، پدر جبهه ملی داشتیم و به شرح حال وی تا زمان رئیس الوزرایی مشیر الدوله و منصب وزارت خارجه مصدق السلطنه پرداختیم. در این مقاله نیز سعی بر آن است که بدون هیچ‌گونه سوگیری، به تاریخ نگاری زندگی سیاسی مصدق السلطنه به عنوان چهره تاثیر گذار ایران در اواخر قاجار بپردازیم.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Germany
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
ta 3 nashe bazi nashe
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
نوشته اید بدون سوگیری اما متأسفانه نوع سخن شما نشانی از عدم سو گیری ندارد اگر می خواهید به حرف هایتان بها دهند به راحتی دیگران را آماج حرفهای ناپسند قزار ندهید! فکر می کنید آیندگان در مورد ما چه خواهند نوشت. اگر می خواهیم بزرگ شویم باید تلاش کنیم با کوچک کردن دیگران به جایی نخواهیم رسید. مصدق قهرمان ملی شدن نفت است همان گونه که آیت الله کاشانی حامی ارزمندی برای ملی شدن بوند. موفق باشید.
محمد_ت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
درهردوره ای بساط همین بوده،به امیدخداروزی رسیدکاسه کوزه شماجمع شدویک عده دیگه اومدن،اونام براشماهمین آهنگ ومیزنن،منظوراز شماهاکه خودتون خداوبقیه روکودن میدونید،خداییش رضاشاه بزرگ بدبودیاخاتمی؟؟؟رضاشاه بزرگ بدبودیاروحانی بدبخت؟؟؟مصدق بدبودیاموسوی،کروبی،خانواده هاشمی،یاالآن هاشمی؟؟؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار