آریایی نیستی اگه کپی نکنی! / حادثه جده و فورواردهای ناشیانه
نگاهی به بازنشرهای عجولانه در شبکه‌های اجتماعی موبایلی
حادثه تلخ فرودگاه جده،‌ آخرین موردی است که ما با پدیده اغراق،‌ بزرگ‌نمایی، ‌غلو و شایعه پردازی و به سخره گرفتن یک امر جدی در شبکه‌های اجتماعی موبایلی تجربه کرده‌ایم. این مقوله و حذف زمان و مکان در انتشار محتوا می‌تواند پدیده مبارکی باشد خصوصا در زمان‌های اضطراری. اما ایراد کار از جایی شروع می‌شود که ما هر پیامی را بدون در نظر گرفتن صحت محتوایش منتشر می‌کنیم؛ انگار در یک مسابقه «سرعت ارسال» قرار داریم!
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
باسلام.......دراین دهکده جهانی واین تبادل اخبار هیچ چیز بر هیچکس پوشیده نخواهد ماند.ما چه بخواهیم وچه نخواهیم شبکه های مجازی کار خودشان را انجام می دهند.ومتاسفانه همیشه عده ای نا اگاهانه وعده ای بقصد و سواستفاده مبادرت به درج اخباری می کنند که اینده ای نا خوشایند دارددر جنگ اول جهانی ملت المان تحقیر شد ونتیجه اش هم ظهور نازیسم وبرافروخته شدن حس ناسیونالیستی مردم المان و درنهایت جنگ دوم جهانی وعواقب انشد...کشور ما ایران که در طول تاریخ همیشه سرامد اسیا و جهان بوده تحمل چنین هتاکی وگستاخی از وهابیهای ال سعود را تاب نمی اورد.
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
درسته دوست عزیز ولی افراطی گری هم واقعا مسخرست وگرنه کار شرم‌آور مأموران آل خبیث سعود که غیرقابل تحمل و غیرقابل دفاعه و هیچ عقل سالم نمیتونه بگه اینا کار خوبی انجام دادن
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
دقیقا موافقم.متجاوز و جنایتکار تقریبا تو هرقومی پیدا میشه.این ربطی به نژاد عرب نداره.به قول سیداشرف الدین:
مردمان طعنه زنندم که مده دل به عرب
به عرب چون ندهم دل که محمد عرب است
....
Germany
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
منم موافقم اشتباهی دستم خورد به منفی!
ارسال نظرات
captcha