آیا منافع دانشجویان که از اصلی­‌ترین شرکای دانشگاه می­‌باشند مدنظر قرار گرفته است؟
نامه اولیای دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی به لاریجانی؛
اولیای دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی در نامه ای به علی لاریجانی اعلام کردند: آیا تصمیمات متخذه مربوط به ادغام دو دانشگاه علوم اقتصادی و خوارزمی این سؤال مطرح است که آیا منافع دانشجویان که از اصلی­ ترین شرکای دانشگاه می­ باشند مدنظر قرار گرفته است؟
تعداد نظرات: ۱۰
اله یاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
پس از گذشت یکماه و نیم از سال جدید هزاران نفر از دانشجویان بلاتکلیف اند و ما اولیا نمیدانیم تا کی باید بچه های ما تاوان تصمیمات خلق الساعه و غیر منطقی مسئولان (؟؟) را بدهند .
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
رییس محترم مجلس، وزیر محترم علوم، نمایندگاه منتخب ملت لطف بفرمایید مشکل ما دانشجویان که 1 ماه است از تحصیل دور مانده ایم را حل بفرمایید. آه هزار دانشجو را به جان نخرید. ما برای مطالبه حقمان به دامان شما پناه آوردیم امید ما را بر باد نکنید. ما در تهران قبول شده اینم نه استان البرز. خود را به جای والدین ما و ما را جای فرزندان خود بگذارید که در این صورت محال است که چشم بر این تصمیم اشتباه ببندید. ما همچنان چشم امید بر وجدان و عدالت شما بسته ایم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
نامه بسیار زیبا و مجمل و کامل بود وخصوصا خط آخر نامه
دانشجوی مدیریت
United States of America
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
شرائط اقتصادی کشور و نیاز شدید کشور به جریان علوم اقتصادی در شریانهای سنتی اقتصاد واضح است تاکید چندین ساله مقام معظم رهبری نیز بر اقتصاد این موضوع را آشکارتر ساخته است . اکنون که متاسفانه وزارت علوم استنکاف می کند مجلس باید به داد اقتصاد برسد.
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
تاسف برانگیزه این همه بی توجهی به سرگردانی یک ماه و نیمه ی 1700 دانشجو.چرا مسولین به درستی رسیدگی نمیکنند؟انتخاب ما خوارزمی نبوده و نیست.این توهین به شعور دانشجو واقعا قابل قبول نیست
دانشجوی ریاضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
به نظرم ادغام علوم اقتصادی و انحلال آن از بهترین تصمیمات وزارت علوم بوده است. بنده به کلیه دست اندرکاران این جریان آفرین می گویم. نباید به نظر دانشجویان احساسی توجه زیادی نمود. علوم اقتصادی از همان اول غیر قانونی بوده است. متاسفانه این دانشگاه یعنی علوم اقتصادی هیئت علمی خوبی ندارد و اکثرا جوان و بی تجربه هستند. ممنون از تصمیم گیرندگان که ما را نجات دادند. دانشگاه خوارزمی قطب بسیار بزرگیست و ما دانشجویان علوم اقتصادی از این ادغام کاملا خرسند و شادان هستیم.
دریای علم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
بنده یکی از اولیای دانشجویان هستم و با این ادغام موافقیم. چون علوم قتصادی هیچ امکاناتی برای پیشرفت بچه های ما نداشت. از مسئولین عزیز تقاضا دارم این ادغام لغو نشود تا بچه من پیشرفت کند فرزند من امکانات ورزش و فرهنگی و علمی هم می خواهد. همیشه فرزندم از وضعیت علمی این دانشگاه گله داشت. خداروشکر که ادغام شد. ما جمع کثیری از اولیا دانشجویان هستیم. لطفا صحبت ما را به ریاست محترم مجلس برسانید. ممنون از شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
عمرا شما یکی از والدین باشین. همه والدبن این دانشجویان این روزها بخاطر این ظلمی که در حق فرزندانشان شده حال خوبی ندارند. هیچ پدرو مادری حاضر نیست بخاطر دو تا وسیله ورزشی این چنین در مورد آینده فرزندنشان صحبت کنند.
نسرین خانحسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
با سلام و تشکر فراوان و با امید به احقاق حقوق دانشجویان دانشگاه مذکور
بنده نیز از والدین دانشجویان هستم و معتقدم در این تصمیم گیری،بی کفایتی مسیولین دانشگاه،بی احترامی و ظلم به دانشجویان اتفاق افتاده است.انشالا هرچه سریعتر رسیدگی شود و این بحران برطرف گردد.
کوثر اصلانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
سلام.
نامه ی اولیا فوق العاده بود.
سپاسگزارم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار