طلسم امنیت قضایی فسادهای اقتصادی آقازادگان شکسته شد/ آقازادگان به فکرشان خطور نکند که می‌توانند دست در جیب ملت کنند
جامعه اسلامی دانشجویان:
شاید برای پا برهنگان انقلاب آنانی که از روز اول نهضت پا به پای این انقلاب آمدند و تنها سود انقلاب برخلاف بعضی آقایان و آقازادگان که حساب‌های مالی‌شان را چند رقمی نمودند و کیسه برای انقلاب دوختند واز جنوب شهر به شمال شهر کوچ نمودند، تنها خاطرات تلخ و شیرینی باشد که در طول این ۵۲ سال با آن روزگار را سپری می‌کنند و با امید رسیدن به جامعه نمونه اسلامی و آرمانشهر فاضله‌شان لحظه شماری می‌کنند.
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
وای وای چه حکم سنگینی به خدا اگر مثل منی یه جرم کوچیک کنه حبس ابد براش میبرن حالا آقا زاده .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
طرف مفسد اقتصادی بوده، فقط ده سال زندان براش بریدن که اون هم با وثیقه درش میارن.حالا دلیل این همه خوشحالی و تشکر جای سوال داره؟
ناشناس
Germany
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
منتظر محاکمه خواهرش هم هستیم
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
8 ماه هزینه آشوب در مملکت رو فراهم کردن و کلی جوون رو اغفال کردن و به دردسر انداختن و حتی به کشتن دادن، 10 سال زندان؟!!!!! و چقدر خوشحالیم طلسم شکسته شده
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
شکست هیمنه ی مافیای اقتصادی،مدافع فرزندان پاک و بیگناه و به صدا درامدن کوس رسوایی خاندان مزبور بر همهی عدالت طلبان مبارکباد
نبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
ایرانی امروز نباید از سوی مسئولینی که خودرا پیرو ولایت وامامت میدانند تحقیر و مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.ایرانی خون داد آسایش ورفاهش را داد هرانچه که مردم جهان بعنوان آرزو درسردارند از ذهن ودلش پاک کرد.فقط به امید اینکه با اعتقادات وایمانش صاحب زندگی سعادت مند دنیوی شود اما با اتفاقاتی که افتاده ومی افتد ایرانی بشک افتاده که انقلاب برایش سعادت می آورد یا خیر؟
ارسال نظرات
captcha