پیام فانی خطاب به فرهنگیان پس از کسب رأی اعتماد از مجلس
وزیر آموزش‌وپرورش با صدور پیامی خطاب به فرهنگیان تاکید کرد:‌ایمان راسخ دارم معلمان عزیزکشورم قهرمانان راستین توسعه همه جانبه و دستگاه تعلیم وتربیت، بستراصلی وسرنوشت ساز برای تحقق آینده‌ای امید بخش و متعالی خواهد بود.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
چرا فانی پیام فرهنگیان را نمیفهمه؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Germany
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
کارت هدیه ماه رمضان چی شد ؟ رمضان که تموم شد خبرهای دروغ را خوب منتشر می کنید ابروی جامعه فرهنگیان تو کوچه و بازار با خبر های دروغ می برید
ناشناس
Germany
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
خواهشمندیم شعار ندهید عمل کنید
آتشدل
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
در این سرای بی کسی کسی به در نمی زند . فرهنگیان آنقدر مظلوم واقع شده اند کسی از وضعیت وخیم اقتصادی و اجتماعی آن خبر ندارد و اگر هم خبر دارد جوب لای چرخشان می گذارند به امید فرج امام زمان(عج)
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
اگر نمایندگان مجلس نمایندگان ملت و فرهنگیان ایران بودند ... با یک نظرسنجی ساده از فرهنگیان حوزه انتخابیه خود راحت می فهمیدند چند درصد از فرهنگیان از دکتر فانی راضی هستند .
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
برا چی این پیام مز خرف رو هی تکراری می ذارین؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
آقای دکتر فانی اگر به فکر فرهنگیان هستید پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که در سال 93 بازنشست شده اند را پس از یکسال پرداخت کنید پاداش فرهنگیان هم مثل حقوقشان نصف ادارات دیگر است که این هم پس از گذشت یکسال هنوز پرداخت نشده واقعا عین بی عدالتی در اموزش وپرورش داره اجرا میشه کی میخواد اون دنیا جوابگو باشه.
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
فروردین واردیبهشت وخرداد تمام شد .عرقمان هم خشک شد .بخدا بر حسب نیاز اضافه کار رفتیم.کارکردمون را بدین .بدبختی ما با صدقه سری حل نمی شه.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار