ظریف: توافق، همه خواسته‌های طرفین را ندارد اما متوازن است/ سازوکار راستی آزمایی، خود ما هستیم
وزیر خارجه ایران گفت: مجموعاً احساس می‌کنیم توافقی صورت گرفته که حتماً تمام خواسته‌های هیچ یک از طرف‌ها را ندارد ولی به اندازه‌ای متوازن است که می‌تواند مبنای یک اقدام مثبت برای حل و فصل این مشکل باشد.
تعداد نظرات: ۶
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
ای بابا هنوز امضا ها خشک نشده اوباما دبه در آورد که!!!!!!!!!! می گن فرموده اول ایران تعهداتش رو انجام میده بعد تحریم ها برداشته می شه!!! نکته بعدی اینکه تکلیف بقیه تحریم ها غیر از هسته ای چی شد?!
"سازوکار راستی آزمایی، خود ما هستیم" این دقیقا یعنی چی؟ خب اگر خودمون باشیم که داریم می گیم ما بمب اتم نمی خوایم این بساط ها دیگه برای چی بود؟!!!!!!!!!!!
"یقین دارم آمریکا و سایر اعضای 1+5 می‌دانند که اگر تحریم‌ها مجدداً برقرار شود که به این سادگی نخواهد بود؛ تحریم‌ها نمی‌توانند هیچ فایده سیاسی برای آنها داشته باشند." داداش یه چی میگیاااااا خوب پس شما واسه چی رفتی مذاکره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
ناراحت نباش.به زودي همه چي مشخص ميشه. خيلي زود تر از چيزي كه فكرشو كني.
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
شاید تنها فایده توافق این باشه که بهانه برای کم کاری رو از دست دولت گرفت گرچه بعید می دونم تکونی به خودشون بدن چون حس می کنن با این توافق پرونده کاریشون حسابی روسفید شده دیگه نیازی به کار دیگه ندارن. 2 سال گفتن می خوایم توافق کنیــــــــــم 2 سال بعدی هم می گن توافق کردیــــــــــــــم و بعد هم که تمــــــــــــــــــــــــــــام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
آقای ظریف یه سئوال؟ ممنون که زحمت کشیدی ولی به نظرت اگه سال 88 بعضیا فتنه نمیکردن و بعضیا هم حمایت و بعضیا هم سکوت!!!
به نظرتون همون سال به توافق نمیرسیدیم و دیگه الان به شما زحمت نمیدادیم و 6 سال نمیشد 13 سال!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
اگه میخواستین به همچین توافقی اون موقع برسین همون بهتر که نرسیدین
ناشناس
Saudi Arabia
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
اولش دستشون درد نکنه این بنده خداهام زحمت کشیدن دومش اگه قرار به مرده دراوردن از قبرباشه مگم اگه سر ولایت امیرالمومنین اهل سقیفه علیهش شورش وکودتا نمی کردن این بلاها سرمون نمیومد و بهشت زمینی موعود درزمان حضرت علی وجود داشت نه اینکه موکول به بعد بشه بیچاره شدیم.

ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار