انتقادهای جدی داخلی به قطعنامه پیشنهادی آمریکا
گزارش/
قطعنامه مربوط به جمع‌بندی گفت‌وگوهای هسته‌ای با ایران در حالی امروز در شورای امنیت سازمان ملل به رأی گذاشته می‌شود که انتقاداتی به آن وارد شده است.
تعداد نظرات: ۲
فاجعه پشت فاجعه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
دیگه واقعا از این فضای منفعلانه دولتی ها و مجلسی ها دل شکسته شدیم. اول که دولت راستگویان مردم رو نامحرم دونست و متن حوادث را به این بهانه از مردم مخفی کرد.تا در ژنو و لوزان چای و وین کار از کار گذشت. اما این وسط اسرائیل محرم شده بود. از این ور جسم بی جان خطوط قرمز به راحتی آب خوردن زیر سم اسبان نعل شه له میشه، ولی کسی صدای ناله و فریادش نمی شنوه. حتی تیم مذاکره کننده در مورد مسائل نظامی که از خطوط قرمز مسلم بود مذاکره می کنه بعد امروز قطعنامش تصویب میشه ولی به جز عده معدودی از خواص واکنشی نشان نمی دن. ولی خب خدا رو شکر که چرخ زندگی مون مثل چرخ سانتیریفیوژمون میچرخه ولی گویا این چرخ زمانست که داره برعکس می چرخه!!!!!! هوا سرده و آتش دور.
گزینه زیر میز آمریکا، سیاست مهار ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
هشدار!!!این قطعنامه و این توافق از گزینه های زیر میز آمریکا برای کنترل و مهار ایران وخدعه و نیرنگ بزرگی بود که البته کارشناسان و مردم با بصیرت ایران اون رو به دولت راستگویان تذکر میدادند ولی کو گوش شنوا!!!به عنوان نمونه مونیز و جان کری در یادداشتی مشترك در واشنگتن پست نوشتند:«رئیس‌جمهور اوباما به صراحت گفته ایران به بمب هسته‌ای دست نخواهد یافت. نه تحریم و نه اقدام نظامی نمی‌تواند این نتیجه را تضمین کند. راه حل در توافق جامع دیپلماتیکی است که در وین به دست آمد.»کری و مونیز پشت کردن به این توافق را برای آمریکا، «اشتباهی تاریخی» توصیف کرده و نوشته‌اند: «[در این صورت]، ما از شریکانمان جدا شده و شاهد فروپاشی نظام تحریم‌هابوده و به ایران توانایی نامحدود برای پیشبرد برنامه هسته‌ای این کشور میدهیم».
ارسال نظرات
captcha