یارانه مرداد ماه دیشب واریز شد/ شب «مصیبت عظما»ی دولت به سر آمد
قرار بود در این مرحله عده دیگری نیز به جمع حذف شدگان افزوده شوند.
تعداد نظرات: ۲۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
باسلام متاسفانه من بنده خدای مستاجروبی پول راحذف کرده اندآن قدرنیازداشتم که سرصبح رفتم برای گرفتن شیرخشک بچه ام پول بردارم که دیدم حذف شده ام خداازبانیان ظلم وبی عدالتی نمی گذرد
Eh.n
-
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
بریددوباره به حاج آقاروحانی رای بدید درست میشه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
آقایان مسئول اگر فکر عدالت هستند در عمل ونه در شعار ونه فکر جیب خودشان لطف کنند منت دادن یارانه به مردم را تمام کنند که در عوض ردریافت آن مردم بدبخت باید چند برابر آن را بابت گرانیهای ایجادشده در کالاها ومایحتاج شون وفیشهای آب ویرق وگاز تلفن که سر به فلک میزنه هزینه کنند
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
متاسفم برای مسئولین و دولتمردان این کشور بسیار ثروتمند جهان ، که موقع خوردن بیت المال میشوند نوکر ملت و موقع دادن حق مردم مصیبت عظما . خداوند تبارک هشت درصد منابع گازی جهان را به ملت ما که یک درصد جمعیت جهان هست بخشیده که در رفاه باشند ولی کارگران و کارکنان زحمت کش زیر زیر زیر خط فقر حقوق میگیرند و آنگاه مسئولین خادم مصیبت عظما را تحمل میکنن
امیر مسعود رجائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
جناب وزیر من 2س ال است یارانه نمیگیرم و نمی خواهم ولی مصیبت عظما جنابعالی و همکاران نابخرد شما هستند
پرداخت مبلغ ناچیزی ماهانه د رعوض دریافت انواع و اقسام مالیات مضاعف &مالیات ارزش افزوده برتمام اقلام مصرفی خانوار و حاملهای انرژی منت ندارد.
حضرعالی فراموش کردید که مردم ایران گوسفند نیستند .
یکروز حساب بفرمائید یک کارمند یا کارگر بدبخت چقدر مالیات مستقیم میدهدو چقدر فشارهای مالیات ارزش افزود ه ماهیانه بر هزینه های جاریش پرداخت میکندو هچنین افزایش بار مالی حذف یارانه ها را در زندگیش به آ ن اضافه کنید و در مقابل این صدقه دولتی قرار دهید تا معنی مصیبت عظما را درک کنید
ناشناس
Seychelles
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
با نظر شما کاملا موافقم جناب رجایی . خاک بر سر دولتی که پرداخت چندر قاز به مردمش مصیبت عظما باشد . پس میلیارد میلیارد اختلاس چی میشه اشمش گذاشت ؟
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
خوشبختانه چون با شیب ملایم واریز شدهیچگونه مصیبتی وارد نشد . قیمتها همچنان با شیب ملایم در حال افزایش است بنابر این فکر نکنم مصیبتی متوجه کسی شود الا مردم عادی جامعه .
منوچهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
یارانه من قطع شده لطفا اموال من رابه من معرفی کنید یارانه نمیخواهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
بنده اتفاق دیشب(واریزی یارانه) رو به خدمت دولت تسلیت میگم و از اونا میخوام خیلی مصیبت هارو لفتش ندن و به موقع بریزن حساب تا از شرش خلاص بشن به هر حال از قدیم گفتن : در بلا بودن به از بیم بلاست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
سلام . از صمیم قلب یرای طیب نیا و طیب نیا هایی که یا از موهبت درک و فهم شرایط جاری مملکت و مردم بی بهره اند متاسفم . حضرت آقا اونوق که در شرایط بسیار نا بسامان اقتصادی تمام سوبسید ها رو قطع کردن و قیمت تمام اجناس و کالاها سر به فلک کشید از مصیبت های بیشمار مردم خبر داشتین ؟ الان چی ، دارین ؟ اف به حضرت عالی و تاسف به حال مردم .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
40هزارتومن واریز کردن دروغ نگید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
40تومن واریز شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
با پرداخت 45 هزار تومان هستی و زندگی مردم را به چپاول و تاراج برده اند آیا این مصیبت عظما نیست ؟؟؟ در دیزی بازه دست از سر این ملت برنمی دارند .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
کدام مصیبت عظمی?چندبرابراین چندرغازراباهزاردوزوکلک ودروغ ازجیب ماورداشته ایدحالا برای دادن 45000تومان سرمردم منت می گذارید.باعث این مصیبت عظمی که سرمردم آمده بایدمحاکمه بشه وشدیدترین مجازات برایش درنظر گرفته بشه وبس.
علی کمالی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
باسلام واحترام ،بنده ضمن تاییدنظرآقای مسعودرجایی درتکمیل نظرایشان بایداظهارکنم متاسفانه دولت کریمه جناب آقای روحانی که مدعی عدالتخواهی و مردم داری وسایرشعارهای تکراری است بیشترین خیانت وجفارادرحق مردم این کشور میکندبه این خیال که شعور و بینش مردم اینقدرپایین است که متوجه عملکرد ناشایست وغیرمنطقیشان نمیشوند!علاوه برافزایش بی رویه و لجام گسیخته قیمت ها با تورم بالا به قبض های آب،برق،تلفن،گاز (وسایرحامل های انرژی) نگاهی بیاندازیدومتوجه خواهیدشدکه چگونه دولت تدبیروامیدآقای روحانی مستقیماازجیب مردم دزدی میکند!دقیقا مبالغ وهزینه های جانبی مثل مالیات-عوارض-بهای فصل-بهای قدرت-ابونمان-ووو...که هیچ ارتباطی با مصرف کننده ندارد ازمیزان مصرفی بالاتراست وموقع سوال کسی هم پاسخگو نیست!!!!
علی
United States of America
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
آقا یکی بمن بگه چرا یارانه منو قطع کردبه هر سایتی میرم جواب نمی گیرم.خواهشا راهنمایی کنید.
مهدی کیاء
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
با سلام من فرهنگی بازنشسته با پنج سر عائله وهمسرخانه دار از شهرستان کردکوی توابع استان گلستان نیز جزو کسانی هستم که به دلیل اختلالات اینترنتی ناخواسته از مجموع یارانه بگیران در اردیبهشت93حذف شدم.بر این اساس ضمن پیگیری های مستمر سال گذشته(1393)نیز در جریان سفر ریاست محترم جمهوری جناب اقای روحانی به استان گلستان نامه ای به ستاد سامد تحویل دادم.پس از مدتی یک شماره پیگیری جهت اقدام بعدی به من داده شد.تا به این امروز چندین بار با ستاد سامد تماس گرفتم که پاسخ دادند تا تصمیم جدید دولت براساس قانون بودجه1394برای جاماندگان یارانه پارسال باید منتظر بمانید.به امید ان روز.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
سلام من یک بازنشسته هسنم دوماهه یارانم قطع شده اعتراض هم کردم پاسخی داده نشده لطفا یکی به من بگه من چه اموالی داشتم که یارانم راقطع کردن ولی اون سرمایه داری ماهی چند صدمیلیون تومان درامدشه همچنان داره یارانه میگیره و به ریش همه میخنده
سام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
این یارانه مال تیر ماهه ها که دولت به عنوان مردادماه واریز می کنه
خواهش میکنم خبر نگارها که مورو از ماست میکشند تو بیانش دقت کنند.
علی
Germany
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
اقای نوبخت خیلی زیاد در مورد یارانه حرف میزنند وخیلی به ملت استرس وارد میکنند بخدا به اقای روحانی رای داده بودم دیگر نه به ایشان ونه به دارودسته اش رای نمیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
برداشت کردن از بیت المال که مصیبت نداره!!
برگردوندن پول به بیت المال مصیبت داره!!!
بالاخره بانک مرکزی دیزی سرایی شده، طوری که هر مسئولی رو مجاب میکنه یه ناخونکی بزنه، بره و دوستاشم بیاره!!!!!!
یعنی همچین شرایطی رو هیچ پیشگویی نمی تونست پیش بینی کنه، چون انقدر شرایط ناباورانه است که نگو!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
دولتی ها که پول یارانه را نداده تحت عناوین آب و برق و ... پس میگیرند .
چه مصیبت عظمایی ؟ اینها هم ما رو گیر آوردند!!!
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
سلام.
بابا قدیم سوپسیت بود. عوض اینکه پولو بهمون بدن که با پول برق و گاز برگردونیم بهشون همون پول رو از پول آب و برق کم میکردن بدون منت.
رئیس جمهور قبلی هدفمندی هارو آورد همه چی ریخت به هم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
داداش ای دیپارانه چیه ما عضوش بشیم شاید یه چیزی گیرما بیاد
شاعر ناشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
یارانه رو قطع نکن من میمیرم /از کلید روحانی سخت دلگیرم /این کلید دوزخ کی گم گردد /از هر چه دروغ و دغل یکجا سیرم /
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار