ضرب و شتم مهدی هاشمی در اوین صحت ندارد+ عکس
به‌تازگی مطلبی جعلی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که ادعا می‌کند مهدی هاشمی توسط یک زندانی متهم به جاسوسی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
تعداد نظرات: ۴
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
یکی به این خانواده بگه تا کی مظلوم نمایی؟؟؟ خونتون از دیگران غلیظتره ؟؟ دیگران حقشونه برن زندان نوبت شماها که شد ظلم شده؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
اختلاس در زمان مدیریت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت

1- مهدی هاشمی در زمان مدیریت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در سالهای 82 تا84 مبلغ ده میلیارد و بیست و سه میلیون و پانصد و سی و یک هزار تومان که با احتساب کاهش ارزش وجه مذکور به مدت 7 سال اکنون به مبلغ شانزده میلیارد و یکصد و شصت و دو میلیون و هشتصد و سی و یک هزار تومان رسیده اختلاس نموده و اسناد و فاکتور های جعلی ارائه کرده است. در آن سالها هیچ نهاد نظارتی جرئت و جسارت بررسی عملکرد مالی این شرکت را نداشته اما در دولت نهم حسابرس داخلی شرکت، رسماً موضوع سوء جریان مالی مذکور را گزارش کرده است اخذ مدرک مهدی هاشمی رفسنجانی بدون طی مراحل قانونی


ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
اختلاسهای مهدی هاشمی در زمینه های نفت، گاز، نیروگاه ها، سهام بورس، معادن مس و سنگ گل گهرو ... می باشد و اسناد شرکت ها و زمینه های کاری ذیل در این دفتر وجود داشته است:
1-کرسنت 2- پترو پارس 3- استات اویل 4- تاسیسات دریایی 5- شرکت ملی نفتکش 6- گزارش واگذاری بسیاری از شرکت ها 7- پروژه های نفتی از جمله میدان های نفتی آزادگان و ابوذر 8- نقشه های محرمانه از معادن از جمله مس و سیمان 9-برخی مذاکرات نهاد های اقتصادی با طرف های خارجی 10- مکاتبات و مذاکرات با شرکت های رنو فرانسه و فیات 11- مکاتبات محرمانه در زمینه پارس جنوبی 12- گزارش های خاص درباره صندوق ذخیره ارزی کشور
به نظر شما هزاران برگ اسناد محرمانه و سری کشور چرا باید در دفتر مهدی هاشمی آنهم در دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد، نگهداری شود؟
ا
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
این دزدی ها دروغه داداش فقط ضرب و شتم دروغه
اختلاس دروغه
خیانتاشون دروغه
ملت بیچاره رو احمق فرض کردن
خدا لعنت کنه این خانواده رو
ارسال نظرات
captcha