نوبخت هر چی پول است به گیلان می‌دهد/ توفیق اصلاح طلبان در انتخابات مجلس کم است
فیاضی در گفتگوی تفصیلی با «خبرگزاری دانشجو»:
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: نوبخت هر چی پول و اعتبارات است به استان گیلان اختصاص می‌دهد مثلا ۱۷۰ میلیارد دراختیار مسئولان استان گیلان قرار داده است و ۵۰۰ میلیارد نیز جهت احداث راه آهن قزوین رشت،
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
United States of America
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
دیگه چه انتظاری از نوبخت داری؟ که به همشهریاش کمک نکنه؟! استغفرالله
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
آقای نماینده فقط یه سند رو کن که نوبخت تمام اعتبارات را به گیلان می دهد
مردم گیلان با آنکه یک نفر در بدنه دولت دارند اما هنوز دارند چوب اعتبار کم را می خورند یه بررسی سر انگشتی داشته باشید می بینید که کارکنان ادارات گیلان به علت کمبود اعتبار چه زندگی رو دارن سپری میکنند
آقایان نماینده گیلان خواب هستید که جواب این آقا به ظاهر ولایی را نمی دهید.
محمد از رشت از گیلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
کدوم پول مرد حسابی کل کارهای عمرانی تو گیلان خوابیده.بازار هم متلاشی شده از بی پولی اینجا.همینمون مونده بود تحت فشار بیشتر هم قرار بگیریم!!!.این چه تیتری هست میزنید ! هر ننه قمری هر چی میگه دلیل نمیشه تیترش کنید!
... شما هم لطفا به تیترایی که میزنید بیشتر توجه کنید.
محمد صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
به گفته همین آقا: هر کسی به خاک خودش علاقه دارد و آن هایی که به سرزمین خودشان عشق نمی ورزند قطعا با سرزمین و زادگاه خودشان مشکل دارند من به سرزمین و مازندران تعصب دارم و هر وقتی که به زادگاهم نزدیک می شوم تعصبم نیز بیشتر می شود.
جواب تیتر شما:اولا این طرز حرف زدن ها باعث میشه مردم گیلان بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرن و خدا شاهد هست که در دریافت بودجه همیشه مظلوم بوده و هست و خواهد ماند.چون سر سبز هست و همه فکر میکنن مردم اینجا با همین چیزای سبز می تونن بخورن و بخوابن و زندگی کنن.
تذکر:شما اگه واسه شهرت بودجه میخوای نیازی نیست مردم استان دیگه رو مورد حمله قرار بدی!
...
محمد امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
جمع کن بساطت رو مرد حسابی...!
کدوم پول؟من که رشتیم و تهران درس میخونم و هر سه ماه یه بار میام شمال باید تو هر نوبت تغییری حس کنم از این پولی رو که ایشون میگن یا نه؟ پس چرا ما نمی بینیم؟! سعی نکنید ما متهم ساختن دیگران خودتون رو بالا ببرید آقای محترم!

مگه اون زمان که مازندرانی ها میومدن استاندار گیلان می شدن و سرمایه و حق مردم گیلان رو می بردن شهر خودشون تو مازندران خرج می کردند ما حرفی زدیم که شما این موضوع رو علم عثمان کردی؟؟؟ من از همه بخور بخور هایی که مازندرانی ها توی گیلان انجام دادند اطلاع دارم، ما رو نادان فرض نکنید.راه آهنی که 80 ساله مازندرانی ها استفاده می کنند ما جز معدود استان هایی هستیم که نداریم!

آنقدر که اوضاع وفق مرادشون بوده نمی تونن ببینن یکی دیگه پیشرفت میکنه!!

ALI
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
AHSANTTTTTTTTTTTT
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
آقای محترم این روش برای اینکه برای شهرتون بودجه بگیرید شرافتمندانه به نظر نمیرسه ها!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
من رشتیم درباره ی این متن نظری ندارم ولی میدونم متاسفانه مازنی ها و گیلکا خصومتی سابقه دار و البته ابلهانه ای دارن... امیدوارم این انتقاد بدون غرض ورزی و کینه های بچه گانه باشه...
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار