ماجرای ازدحام مردم مقابل ایران خودرو و سایپا چیست؟ +تصاویر
یکی از نخستین حاشیه‌های معنادار کمپین‌ «نه به خرید خودرو صفر» با انتشار خبری جعلی مبنی بر هجوم مردم معترض مقابل نمایندگی ایران خودرو در شبکه‌های اجتماعی کلید خورد.
تعداد نظرات: ۹
رجایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
دوستان بله من هم پولموپس گرفتم 6برج قبل 20میلیون پول دادم که واسم ماسن پزوبیارند حالاتماس گرفتن که باید 11میلیون دیگه هم باید بیاری که بالاتر از قیمت توافقی قبل مابود بنابراین تصمیم گرفتم به کمپین بپیوندم وپولاموپس گرفتم
ناشناس
United States of America
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
ایران خودرو نه ویران خودرو درستش هست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
درود بر مردم متحد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
دمتان گرم این شرکتها باید پاسخگوی این همه کشته در جادهها در طی پنجاه سال گذشته باشند
سیدهادی منتظری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
باسلام من سال 93 یک ماشین پراید صفر خریدم البته با چندسال زحمت کشیدن و پس انداز کردن به امید اینکه ماشین صفر خرج کمتر و نیاز به تعمیر تاحداقل یک یادوسال سال ندارد.از ابتدا چندین بار روغن ریزی داشت و گیربکس کامل صدامیدهد.دوبار دیفرانسیل عوض کردم و الان هم باید گیربکس کامل عوض کنم.تازه اینکه کلی وقت هم صرف شد برای تعمیر.واقعا گناه ما مردم چی هست باید این جور اذیت بشیم و ایا این از دستاوردهای انقلاب هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
دروغه دروغه ..............
هامون
Germany
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
من اطلاع دارم . قرار است . به تدریج در طی چند ماه آینده قیمت خودرو کاهش یابد . این را برخی از متنفذین به اطرافیان خود رساندند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
جداَ چه خیانتهایی كه این شركتها به مردم نكردنند زندگی هایی رو كه فنا نكرددند بیشترین سو استفاده رو از عدم دسترسی مردم به گزینه های بهتر كرددند درست مثل شركت همراه اول كه هنوز هم حریم خصوصی مردم رو تبدیل به بیلبرد تبلیغاتی خودش برای در آمد كرده خط ها رو چند صد برابر قیمت روز دنیا به مردم میداد هیچ مرجعی هم از مردم حمایت نمیكنه بازرسی، تعزیرات، و... هم كه...
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
اوووف
ما رو بگو فرتی این پیامو توی گروه واتساپ منتشر کردیم ، بعد معلوم شد شایعه س . چه ضایع شدیما
ارسال نظرات
captcha