تحریم، پوشش دولت برای ارتباط با آمریکا بود
عبدالملکی در دانشگاه آزاد مشهد:
استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: مسئله اصلی دولت ارتباط با آمریکا بود و بهانه اقتصاد و تحریم تنها یک پوشش برای این امر بود.
تعداد نظرات: ۳
اقتصاد به گل نشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
مردم خواستار رفع تحريم بودن چون گراني كمر آنها را خم كرده بود و با قوت گرفتن تحريم بيشترين خواسته مردم كاهش قيمت و افزايش كيفيت در همه موضوعات اقتصادي است : ارز - مسكن - خودرو - صنعت و اصلي ترين خوراك است كه در اين چند سال خيلي ها يك شبه ميليونر شدند و اقتصاد را با كاهش قدرت خريد براي قشر ضعيف تقويت كردند و به عاقبت آن نيانديشيدند و حبابي بود كه بزرگ شد و حالا تركيد و كشتي اقتصاد به گل نشسته و مردم خودشان را از دولت سوا كردند چون دولت اينگونه با مردم رفتار ميكرد و مردم همچنان بر كاهش قيمت و افزايش كيفيت اصرار دارند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
درست است !تحریم ها خیلی فواید دارد یکی اینکه ما نفتمان را در حوزه های مشترک کمتر استخراج و به فروش می رسانیم و در عوض همسایگان پولش را به جیب می زنند. دیگر اینکه بسیاری از صنایع دستی ما همانند فرش خارج نمی شود و بازارش را به رقبا می دهیم. دیگر اینکه برای دور زدن تحریم ها مجبوریم دست به دامن بابک و ... بشویم و به هر حال هیچ کس مفت و مجانی کار نمی کند و حق و حقوقشان را بر می دارند. این فکر اشتباه است که برای اینکه کشور وابسته نشود در جهان را بر روی خودمان بسته نگه داریم بلکه باید با برنامه ریزی و تلاش تولید را رونق دهیم. این نقطه ضعف از ماست که تا با دیگران ارتباط برقرار می کنیم مصرف گرا و ... می شویم باید وضع خودمان را درست کنیم با قوانین خوب، اصلاح فرهنگ اقتصادی و برنامه ریزی کلان.
ناشناس
United States of America
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
احسنت
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار