یارانه نقدی مهر ماه واریز شد/ آمار حذف شدگان و قربانیان
یارانه نقدی مهرماه ساعت ۲۴ دیشب به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
من دوفرزند دانش آموز دارم وخودم هم دانشجوی دکتری در خارج از کشور هستم وبا این تورم که بیداد میکند ودر تهران ساکن هستم وهزینه های سکونت در تهران به مراتب بالاتر می باشد جناب وزریر چرا یارانه منو قطع نمودید ومن فقط یک کارمندم لطفا دستور بدید مجددأ برقرار گردد .
امیر شکرابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
با سلام و خسته نباشید من معاون دبستان غیر انتفاعی بصورت نیروی آزاد می باشم که حقوقم 750 هزار تومان در ماه می باشد و همسرم نیز که کارمند در یک شرکت خصوصی بوده است به تازگی بیکار شده است. شما فرموده اید که یارانه افراد ثروتمند را قطع نموده اید حال آیا با این درآمد اینجانب آیا جزء اقشار ثروتمند جامعه به شمار می آیم. خواهشمند است یارانه اینجانب را مجدداً برقرار نمایید.
با تشکر
محسن حاج نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
یک بنز خاور کمپرسی را جهت امرار معاش با وام و قرض از اقوام خریداری نمودم که متاسفانه با توجه به رکود بازار مسکن و سایر مشاغل نه تنها از بیکاری و سردر گمی زندگی اینجانب با قرض و بدهی بیشتر از قبل جهت رفع مشکلات زیادی از قبیل داشتن کودکی دو ساله و هزینه های سرسام اور زندگی و هزینه های دوران بارداری مجدد همسرم و بیمارستان و بدنیا آمدن دخترم در مرداد ماه سال جاری و فشار طلبکاران و غیره مجبور به فروش بنز خاور کمپرسی که قرار بود وسیله امرار معاش اینجانب باشد که بدلیل توافقات هسته ای و پایین آمدن قیمت ماشین با ضرر زیاد فروختم تا چکهای برگشتی خود را تسویه کنم که جبران ۶۰٪ بدهی من را نمیکند و و تازه متوجه شده ام که یارانه ام را نیز قطع نمودند خواهشمندم از قطع یارانه من صرف نظر فرمایید با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
با سلام چرا يارانه مارا قطع كرديد من مستاجر دوتا بچه كوچك وبيكار هستم
ع ذ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
سلام چرا يارانه مارا قطع كرديد من دو تا بچه دارم و مستاجر وبيكار هستم
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار