تبعیض ناروا؛ رفتار خلاف قانون وزارت بهداشت و خانم دکترهایی که درس را رها می‌کنند
گزارش/
در سال ۷۲ و در راستای انطباق جنسیتی پزشک و بیمار، مجلس شورای اسلامی «ماده واحده تخصیص سهمیه به زنان در پذیرش دستیار تخصصی» را مصوب نمود. 
تعداد نظرات: ۳
لیلا
United States of America
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
در واقع سهمیه خانومها در واقع سهمیه اقایون بوده و منجر به قبول نشدن بسیاری از خانونهای استفاده کننده از این سهمیه شده است.
سهمیه آزاد انگ سهمیه زنان خورده
United States of America
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹

سهمیه زنان اگردرست بود چراحذف شد؟؟سهمیه ای که حذف شد طرحش هم باید حذف شود چون طرح جداکردن بیمارستانها(طرح انطباق) عملی نشده است طرح این نخبه گان وخادمان مردم بایدبکلی حذف شود چون محل خدمتبی(همانا بیمارستان مطلقا زنانه) برایشان وجود ندارد واصلا این سهمیه ربطی به مناطق محروم ندارد وآنهاکه باکمترین نمره ازسهمیه مناطق محروم استفاده کرده اند والان درکلانشهرها جلوس نموده اند چطوره به محل خدمت اصلی شان بازگردند..والسلام
لیلا م
Netherlands
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
اکثر خانمها در سهمیه خانم ها شرکت کردند و همین خودش باعث شد عملا میدان رقابت برای اقایون باز شه و برای همین هست که میبینید در برخی موارد فردی با نمره بیشتر در سهمیه زنان و فردی با نمره کمتر ازاد قبول شده ! و گناه همه این مشکلات به گردن برنامه ریزان این طرح ناحساب شده و از پایه غلط هست که به اسم کمک به خانم های متخصص باعث اسارت طولانی و مختل شدن روند زندگی و کار و تحصیلشون شده .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار