جنگ با ایران آغاز یک فاجعه بزرگ است
وزیر دفاع عربستان:
جانشین ولی‌عهد عربستان و فرزند پادشاه این کشور گفت جنگ با ایران آغاز یک فاجعه بزرگ است و هیج وقت اجازه رخ دادن آن را نمی‌دهیم.
تعداد نظرات: ۸
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
معلومه معذرت ميخوام مثل سگ ترسيدن....
SV
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
درسته یک فاجعه بزرگه برای همه ولی عددی نیستین آخه
شهر که شلوغ میشه ........
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
جنگ با ایران دقیقا یعنی با دم شیر بازی کردن. زمانی که امام خامنه ای میفرمایند " اگر آمریکا وارد جنگ با ایران بشود سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد" شما که دیگه شکلاتی!!!! قطعا برای شما فاجعه خواهد بود. میدان های نفتی مفتی تان تعطیل خواهند شد که همین امر تمام دنیا رو تحت تاثیر قرر میده و به قول آقای پاول یکی از وزرای دولت بوش " اگر عربستان حماقت حمله به یمن را در مورد ایران هم مرتکب شود جمهوری اسلامی ایران در مدت زمان کوتاهی عربستان را به دوران قبل از صنعت برمیگرداند به طوری که یک تلفن هم پیدا نکنن تا تماس بگیرن که براشون آب معدنی ببریم!!"
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
بابا بیا امتحان کن به امتحانش می ارزه در قدم اول شهر ریاض فبرستان آل سعود خواهد شد میگی نه امتحانش مجانیه
ناشناس
Germany
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
خدا لعنتت کنه یزید بن معاویه
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
من موندم چی بگم
تو رو خدا اجازه بده و الا ناراحت میشم
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
جنگ عربستان با ایییییییییییییران؟ شما که ثروتمندترین کشور عربی وهابی هستین همه قواتون رو با چند کشور ثروتمند دیگه عربی و حمایت قدرت هایی مثل امریکا و اسرلئیل متمرکز کردین علیه فقیرترین کشور عربی و گروه انصارالله نزدیک به یک سال هست تو باتلاق یمن گیر افتادین اگه خیلی مرد هستین به جای گردن زدن افراد بیگناه خودتون رو با حمایت این همه قدرت و ثروت از باتلاق یمن نجات بدید.
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
اینو درست گفته که جنگ بین ایران و عربستان یک فاجعه بزرگه ولی علتش رو نگفته. علتش رو یک شاهزاده دیگه طلال بن عبدالعزیز اعلام کرد: «تحریک ایران می‌تواند سبب نابودی رژیم سعودی شود.نیروهای ایران می‌توانند عربستان را طی 24 ساعت نابود کنند.»
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار