هزینه خوراک ساده، ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان!
هرچند در طول دو سال و اندی از دوران فعالیت دولت تدبیر و امید بازارها از افزایش هیجانی و یکباره قیمت‌ها دور مانده اند اما روند افزایش قیمت و کاهش مداوم قدرت خرید خانوار با شیب کمتری همچنان ادامه داشته است. دولت در دوره فعالیت خود نتوانسته دستمزد منصفانه ای به نفع اقشار کمتر برخوردار و حقوق بگیر تعیین کند؛ از این رو اوضاع زندگی کم درآمدها بدتر شده و شکاف بین هزینه و درآمد کارگران همچنان رو به افزایش است.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
بخدا اگر دولت بتواند این نوع بانکداری اسلامی را از کشور ریشه کند وضع مملکت خوبتر میشود
در کشوری زندگی میکنیم که فقط اسم بانکداری اسلامی را یدک میکشیم بانکیها خوب میدانند در کشورهای خارجی چگونه به مردم وام میدهند بازهم سرشان راکرده اند زیر خاک و اسرار دارند که بانکداری در کشور ما اسلامی است هیچ دولتی هم یارای مقابله با رئیس های بانک مرکزی و خود بانکها رو نداره و فقط میان جلو دوربین و باکلمات بازی میکنند
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
همه میدونن وضع زندگی مردم عادی بسیار آشفته و فقیرانه است. اونا به فکر همه چیز خودشون هستن پول . قدرت . مقام و.... ولی یه ذره به فکر مردم فقیری که دارن زیر دست و پای اونا له میشن نیستن. باور کن خود من وقتی میرم خرید باید همش مواظب سقف خریدم باشم از بس قیمتها فضایی شدن....و هیچ کس پاسخگو نیست.
ارسال نظرات
captcha