پیام ایران به کشورهای عربی به روایت وزیرخارجه بحرین
«خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین با بیان اینکه ایران از طریق کویت خواستار از سرگیری گفتگ‌وگو با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس شده‌است، اعلام کرد: ما این اقدام ایران را رد نمی‌کنیم.
تعداد نظرات: ۷
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
یکی به این اسلاف قاجار بگوید از بس چاپلوسی این وابستگان آمریکا را کردید خسته نشدید، خفت بسه حقارت و خفتی مردم ایران در طول این دو سال دیده، که در طول تاریخ ایران سابقه نداشته است، کی بشه این دولت مدتش تمام بشه و از این همه تهدید و تحقیر و خفت رها بشیم.
یک مرد آریایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
اگه بنا باشه کشورهای عربی دست از توطئه هاشون بردارن اونوقت هیچ مشکلی نیست که باهاشون تعامل دوستانه داشته باشیم اتفاقا خیلی خوبم هست، پدرکشتگی ذاتی که با کسی نداریم. اتفاقا خیلی به نفعمونه اگه بتونیم با کشورهای مسلمان منطقه رابطه ی خوبی داشته باشیم.
حالا اینکه شما میخوای از این دولت انتقاد کنی مشکلی نداره اما انصافا این کار اصلا اشتباه نیست، همینکه سعی داره روابطو بهتر کنه خودش تلاش قابل تحسینیه. انشاءالله که جواب بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
جواب یک مرد آریایی، وهابیت و ایادی استکبار چه در طول جنگ و کمک به صدام چه بعد از جنگ و چه الان در تمامی جلساتشان دشمنی خود را با مردم ایران رسماً اعلام کردند، شما از صلح و آرامش و امنیت در منطقه میگویی و درست هم است اما نه با کسانی که فقط حرف زور می‌فهمند در برابر اینها باید مقتدر و طلبکارانه بود طلب ما هم صلح است نه چز دیگر، ولی متاسفانه مشکل ایران و ایرانی این است که همیشه گرفتار انگلوفیلهای روزگار بوده ایم، اینها دشمن اهل بیت علیهم الاسلام هستند و این مهمترین خط قرمز ماست وسلام.
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
باید از عربستان به خاطر تجاوز در فرودگاه و کشتار حجاج و جنگ نفتی تشکر کرد و خواستار ایجاد روابط شدوتازه عربستان و قطر حامی داعش به ما بگن حامی تروریست...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
وای ما چقدر تشنه ی رابطه با سران کشورهای تن پرور و پیاده هستیم
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
اون شاه بی عرضه بود زیر سایه انگلیسی ها شماها رو تقدیم کرد ... ملت شما روزی به آغوش مادرشون باز میگردند. منتظر وعده خدا باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
بحرین که کشور عربی نیست . بحرین تنها یک استان ایران است که توسط وهابی ها اشغال شده است .
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار