متوقف شدن اجرای برجام از سوی ایران، در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود/ ایران بازیگر یک‌جانبه برجام
حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون در اولین جلسه اجرای مصوبه مجلس در خصوص توقف اجرای برجام از سوی ایران را در کمیسیون مطرح و این موضوع را بررسی خواهند کرد.
تعداد نظرات: ۷
محمد هستم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
حالا که اب سنگین اراک تبدیل به ابمیوه گیری شده میخواهین متوقفش کنید؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
نیروگاه اراک را در دلش سیمان ریختند و سانتریفوژهایمان را برای ساختن بمب اتم از کشور خارج نمودند و تحقیرمان کردند و دست آخر چه گیرمان آمد؟ پولهایی که مال خودمان بود و بلوکه کرده بودند؟ این خجالت آور نیست برای کشوری که ادعای رهبریت جهان تشیع و پرچمداری اسلان اصیل رادارد ؟ ما که از اول می دانستیم اینها با ما بازی می کنند چرا اجازه دادیم یکطرفه همه چیز تمام شود؟ حالا چه؟ یک مشت نوشته بر روی کاعد وقتی قابلیت اجرایی بدستور امریکا نداشته باشد دیگر اینرا می شود گفت برجام؟ برجام را بر جام نمودند برادر من روحانی تا خط آخرش را بالا کشیدند و یک عاروق هم رویش . تا دیر نشده بنطر من بروید بدنبال ساخت غنی سازی 90 درصد برای سوخت کشتی های هسته ای و زیر دریایی های هسته ای .اگر لازم باشد بمب هسته هم بسازید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
برادر تخت گاز داری میری ها!با همه ی حرفت موافقم جز جمله ی آخر که ساخت بمب رو مجاز دونستی.کلام امام خامنه ای را با کلام سیاست بازانی که خود را استاد عوام فریبی و جنگ روانی دانسته و نامیده اند(یعنی دکتر حجت الاسلام روحانی و بر و بچ)مقایسه نکن،وقتی آقا میفرماد که ما دنبال بمب هسته ای نیستیم با استناد به دین اسلام این حرف رو میزنه و به هیچ وجه دنبال فریب غرب نیست،صداقت ایشون رو بزرگترین دشمنانش که سری تو حساب و کتاب دارند هم تایید میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
مقام معظم رهبري در زمان مذاكرات فرمودند : (( مذاكره با آمريكا نتيجه اي نخواهد داشت . )) ولي كو گوش شنوا .
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
این حاصل بی اعتنایی به خون شهدای هسته ای است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
میشه بگید چی رو متوقف می کنید ایران که به تمام موارد در برجام عمل کرد نطنز رو تعطیل کرد در قلب آب سنگین اراک هم بتن ریخت- فردو را رو تعطیل کرد اوزانیوم غنی شده رو را از کشور خارج کرد کدوم یک از اینها برگشت پذیره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برجام از سوی ایران کامل اجرا شده چیزی که کامل اجرا شده را چطور می توان متوقف نمود ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرگ بر منافقین داخلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
چطور تایید برجام طرح یک فوریتی بود ولی متوقف شدن برجام نمیتونه یک طرح یک فوریتی باشه و در موردش بحث بشه؟این چه دولت کوفتیه که ما داریم.چرا این دولت همش سنگ آمریکا را به سینه میزنه؟مگه چی گیر حسن روحانی و دار و دسته اصلاح طلبان از سمت آمریکا میاد که اینطور واسه ایران تصمیم میگیرند؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار