روحانی مجلس دهم را دولتی می‌کند؟
گزارشی از وزن‌کشی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مجلس؛
روز گذشته نخستین نشست فراکسیون اصول‌گرایان در خانه ملت برگزار شد. اصلاح‌طلبان اما برای گردهمایی به نهاد ریاست‌جمهوری رفتند. این گزارش به آنچه در این جلسات گذشت، می‌پردازد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
يه سوال از اين اصلاح طلبان:
وكيل الدوله بجاي وكيل ملت و مردم بودن اخيرا اين قدر خوب شده؟ اون هم براي اين دولت؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
امیدوارم که این دفعه اصولگراها با طناب پوسیده لاریجانی تو چاه نرن. روحانی دوست داره لاریجانی سر کار باشه حالا اگه اصولگراها هم از ایشون حمایت کنن دیگه دوباره باید شاهد ریاست لاریجانی بر مجلس و تصویب برجام 2و3و4و... باشیم. خدایا نههههههههههههههههههه
ناشناس
Germany
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
جواد کریمی قدوسی منتخب مردم مشهد در مصاحبه با نسیم:
«خبر موثقی داشتیم که چندی پیش در کیش جلسه‌ای با حضور برخی نزدیکان دولت [جلسه عید نوروز رفسنجانی با روحانی و بقیه دوستانشان در کیش] برگزار و یکی از مباحثشان بررسی مجلس دهم بوده است. البته این صحبت‌ها را پیش خودشان می‌کنند و قرارهایی می‌گذارند؛ همچنین سه نکته برای رئیس مجلس آینده تعیین می کنند که در صورتی که آن نامزد این سه شرط را بپذیرد ما از آن حمایت می‌کنیم تا آن فرد رئیس شود اولین شرط این است که مجلس نمایندگان هر طرحی دادند قبل از اینکه رئیس مجلس بخواهد آن را در دستور بگذارد باید بیاید با دولت هماهنگ کند دوم در بحث سیاست خارجی مجلس دهم خیلی ورود پیدا نکند و سوم هر کسی که رئیس شد برای نامزدی ریاست جمهوری 96 خودش را مطرح نکند.»
SNIPER
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
اصلاح طلبهای ضعیف میدونن رییس جمهور بعدی قطعا انقلابی و مردمی است پس سعی میکنن در جبهه مجلس سنگ انداز باشن و باقی ... مردم هم حواسشون هست. ولی ریاست عارف بر مجلس وخامت اوضاع مردم رو در پی داره.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار