مردم طعم تلخ فساد کرسنت را تحت اشراف آقازاده‌ها چشیده‌اند/ قراردادهای نفتی جدید کرسنت دیگر است
جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه ای:
جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه‌ای به مردم ایران، نسبت به عدم در نظر گرفتن منافع ملی و آرمان‌های استقلال، پیشرفت و اقتدار روزافزون کشور در قراردادهای نفتی جدید هشدار داد.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Spain
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
درود بر شما دولت تدبیر با این وضع اقتصادی
م.ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
به قول معروف خیانت که ساخ و دُم ندارد.خیلی جالب است که گوشها همه کر میباشد!!
امیرزرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
کسیکه راه نفوذغیررابرکشورش درعرصه های مختلف سیاسی واقتصادی واجتماعی وفرهنگی بازمیکندمصداق بارزواژه دیوث است.دیوث کسیست که نسبت به ناموس وطن وخاک خودش واقتصادوسیاست کشورش هیچ غیرتی نداردوصرفاپورسانت پولش رامیگیردوکارخودش را انجام میدهد.اگرکسی میخواهدبرای کنگره آمریکاوبرای ژاپن کارکندچرادرمقام مسئول جمهوری اسلامی کار میکند.درضمن مگرنظامی های ماکارنمیکنندوبرای کشورامنیت نمی آورند،مگرانهامسئولیت جان سربازان زیردستشان رابه عهده نمیگیرند؟مگرآنهاازمردم وازکشورهای مختلف حرف نمیشنوند؟حقوق نظامیان ماکه اصلاقابل قیاس بامدیران دولتی ونهادهای دیگرنیست.پس چرانظامیان میتواننددریک منطقه ی به شدت ناامن برای کشورامنیت بیاورند ولی اقتصادی ومسئول فرهنگی نمیخواد؟ تعارف که نداریم دیوث درهرعرصه ای میتواندباشد.
ناشناس
Sweden
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
لابد کرسنت اگر فساد بود که ق ق با آن تا حالا برخورد کرده بود. آنچه در کشور ما فساد بود افشای کرسنت بود. یعنی کاری که رحیمی انجام داد و تاوانش را هم با دهسال زندان داد.
MrAsemooni
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
یکی از دوستان من کارشناس ارشد شیمی آلی داره و یکی از بچه مسجدی های واقعی هست. پدرش جانباز و موجی هست-برای گرفتن حقوقی که از موجی بودنش میگیره میگه این حق من نیست و من برای خدا رفتم اما خانواده برای اینکه خرج زندگی را بدهند موافق نیستن- این رفیق من شبا میره مرغ داری کار میکنه و کارگری میکنه و همیشه هم شاکر خدا هست الحمدلله.
میخوام بگم امثال این ادما هیچ ادعایی ندارن و حق خواهی هم نمیکنن. اما بعضی از مسئولان و آغازاده ها و رانت خوارهایی که هنوز محاکمه نشدن برای این پرونده ها شبیه زالو هایی هستند که جز ضرر به نظام و مردم ارزش دیگری ندارند.

تنها کسی هم که میتونه مقابل این ها ایستادگی کنه امام زمان و سربازان برحقش حفظهم الله هستند.

لطفااین پیام مرا به گوش خیلی ها برسونین. تشکر اجرکم عندالله
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار