ممانعت از ادامه تحصیل دانشجویان معلمان تا ۳ سال بعد از خدمت/ ورودی‌های ۹۱ همچنان بلاتکلیف در استخدام
مشکلات دانشگاه فرهنگیان یکی پس از دیگری؛
دانشجوی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دانشجویان نخبه و دارای عناوین و مقامات کشوری امکان ادامه تحصیل را تا ۳ سال بعد از خدمت خود ندارند، گفت: هدف آموزش و پرورش از منع ادامه تحصیل دانشجو معلمان چیست؟
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Germany
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
به ما گفتن میتونید درجا ارشد بگیرید اما اگه بخواید تو دانشگاه فرهنگیان ارشد بگیرید،باید ۳ سال صبر کنید. الان یعنی اینایی که ارشد امتحان دادن و قبول هم میشن، نمیتونن برن ادامه تحصیل بدن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
دقیقا حرف دل ما دانشجو معلمان را زدی در تایید حرف این دوستمون همین بس که ریاست فعلی دانشگاه فردی است که قبل از تاسیس دانشگاه فرهنگیان مخالف سرسخت تاسیس چنین دانشگاهی بود و این را صراحتا اعلام کرد.
ars
Germany
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
این عدم اجازه ادامه تحصیل هم برای تربیت دبیر شهید رجایی هم صادق هست؟؟؟ اگه این جوری مسخره بازی هم هست بریم خدمت و بخریم تا گدا کده اموزش و پروش پولی داده باشیم تا از کم پول خوری نمیرند! عیدی ها رو نداند ولی بن کالای ماه رمضان می دن.عجب آدم های ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
بنده نظری در فضای مجازی نمینویسم اما این مطلب سخت ذهن من رو درگیر کرد.
دانشگاه فرهنگیان به قهقرا میرود.شکل مدرسه وار این دانشگاه.سرپرستی بی تدبیر این دانشگاه و کارکنان تنبل و سودجوی این دانشگاه این نهاد رو از بین خواهد برد.
همچنین بخشنامه عوض کردن ها.واحد کم و زیاد کردن ها به نظر بنده بهانه ای بیش نیست.البته باز هم الله اعلم.خدا از نیت ها با خبر است.
در ضمن بی پاسخ ماندن و پرده پوشی بعضی مسایل مثل بعد از ترم بهمن دانشجویان چه کار خواهند کرد ایا دوباره واحد اضافه خواهد شد یا چه ؟به یک باره کارشناسی ارشدش میکردید با این واحدها.
باز هم الله اعلم.توکل بر خدایی که نعمت میدهد حتی بر بندگان گناهکار.در ماه رمضان مارا هم دعا کنید.
چیزی که در ظاهر میبینیم این است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
آنچه من بجد طرفدار آن هستم، همان چیزی است که بعضی از دوستان هم گفتند: ارتقاء سطح تحصیلی معلمان، تا آن‌جایی که ممکن باشد. در این زمینه، راه‌هایی هم پیشنهاد شد - مثل کار تحقیق میان معلمان - که باید بررسی و پیگیری شود.
۱۳۸۴/۰۲/۱۲- بیانات در دیدار جمعی از معلمان استان کرمان
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار