اگر این دولت و دولت‌های قبل به راه امام عمل می‌کردند، مشکلات حل می‌شد
پناهیان:
علیرضا پناهیان گفت: امام (ره) مردم را بیدار کردند و از این تفکر عوامانه رهایی بخشیدند؛ هر کجا که توفیقی حاصل نمی‌شود می توانیم به مسئول بگوییم که آیا برای خود کار کردی یا برای خداوند؟
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
والا دولت قبل تا آمد یک ذره به وصایای امام خمینی عمل بکند همین آقای جنتی مثل نابود گر 6 ازش انتقاد کرد والان از پسرش حمایت میکند و هیچ انتقادی از دولت وقت نداردهمین آقای سوپر من دکتر سلام در روزنامه اش درفتنه88و قبل از آن از هیچ تهمتی علیه ایشان کوتاهی نکرد و هیچکس صداش هم درنیامد که بگوید که کدوم وری هستی اگر اصولگرایی با فتنه گران چه کارت همه شما ایستادید و نظاره کردید و سکوت نمودید همین دکتر سلام خودمون با غلتک از روش رد شد و یک لحظه فکر نکرد که اگر احمدی نژاد بد هست پس چرا قالیباف و اصلاحطلبان ازش واهمه دارند ببینم آیا رفتار احمدی نژاد به وصایای امام نزدیک تر بود یا آقای قالیباف که امروز از او سوپر من ساخته اند و..
سوپر نامن همآنگ با عزرائيل!
United States of America
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
سوپر من واقعی مردم هستند که نزديک به 40 سال انواع سختی و کمنود و جنگ و مقاونت رو تحمل کردند و هنوز توقعی ندارند.
سوپرمن واقعی جانبازان و شهدايی هستند که حتی حاضر نشدند کارت جانبازی درخواست کنند و با خدای خودشون معامله کردند.
اين سوپر نامن ها هستند که راضی شدند به خاطر انواع پست و مقام خرد و کلان خودشون که 4 يا 8 سال می خواستند مثلاً اونها به زور به مردم خدمت کنند، 12 سال زحمات مردم و منتخبين حداکثر آراء تاريخی ايران رو به باد فنا بدهند و مملکت رو تا جائی عقب عقب ببرند که کلاً کف دست دشمن و تو بغل استکبار جهانی بيفته!!
در همين تهران به همون خاطر آنقدر ظلم و باند بازی و حزب ناخدائی و جنايات از خودشون در مقام «مديريت شرّی» انجام دادند که الآن مردم نه هوا دارند نه شهر قابل زندگی همه رو فروختند!!
آیا برای خود کار کردی یا برای خداوند؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
آیا برای خود کار کردی یا برای خداوند؟
آیا برای خود کار کردی یا برای خداوند؟
آیا برای خود کار کردی یا برای خداوند؟
...............................................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
شما که از امام تبعیت نمیکنید چه توقعی از مردم دارید!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
برادر گرامی آقای پناهیان! همه از خواص گرفته و عوام می دانند که فساد اداری و رانتهای اقتصادی از بالا گرفته تا لایه های پایینی در کشور بیداد میکند . از راه امام ره فقط شعاری ساخته اند. معلوم است که راه امام که همان راه خداست را نمی روند معلوم است که عده ای فقط بدنبال اهداف حزبی و این احزاب هم بدنبال اهداف دنیوی خودشانند . اینها جیبهای گشادی دارند که حالا حالا ها پر نمی شود . مگر چند سال دیگر باید از انقلابمان طی شود تا مردم رفاه داشته باشند . سری به تیمارستانهای روانی ما بزنید ببینید آیا جز مردان خدا در آنها بستری اند که نتوانسته اند با ناملایمات دنیایی که مسئولین دولتها برایشان ساخته اند بسازند؟ کی بفکر مردم است؟
پایداری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
احمدی نجات به فکر مردم بود که قدرش را ندانستیم و تنهایش گذاشتیم وجیبش هم پرنکرد و کاخ نشین نشد و نزدیک ترین فرد به وصیای امام بعد از رهبری بود و اگر هم اشکالی هم بر او وارد بود تقصیر ما بود که برای رفع آن هیچ کاری نکردیم همانند تماشاچی که فقط بلده انتقاد کنه رفتار کردیم کاش یک ذره از منافقین درس میگرفتیم که دولتشون مملکتشون را قفل زده و روی آن بتن ریخته باز هم ازش حمایت میکنند فقط به خاطر این که غرب گراست! ولی ما مسلمین چی؟!
کازرونی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
دولت نهم و دهم خواست عمل کند اصلاح طلب ها اصولگراها و پدر خوانده ها مزاحم شدند کمی هم حضرتعالی
مهدی ج
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
چرا تاریخ را فراموش می کنید؟ این همان احمدی نژآد است که روزهای آخر خوب و بد از او گله داشت! حالا شده منجی ما؟!
احمدی نژاد یک تجربه تاریخی تلخ بود که اصولگراها را بدنام کرد. اولش بی تجربه بود؛ اخرش هم دچار عجب و خودبینی شد...
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار