ماجرای ستایش مستراحات فرنگی!/ خمینی کوچک دقیقاً کجاست؟
گزارش/ در مؤسسه امام چه خبر است؟
مالیات‌دهندگان ایرانی مشتاقند از دستاوردهای مؤسسه حفظ و نشر آثار امام باخبر شوند. ظاهراً اما آنچه پیش چشمان مردم است؛ هزینه‌های کلانی است که برای ستایش مستراحات فرانسوی شده است.
تعداد نظرات: ۱۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
چه گزارش خوبی بود با اینکه همیشه پیگیر اخبار بودم ولی اصلا از جزییات اتفاقاتی که در این موسسه می افتد خبر نداشتم. خیلی خوب بود
ناشناس
Germany
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
در ایران این قبیل اتفقات زیاد می افتد. اما لازم نیست همه آنها را مردم بدانند. در ضمن اموال و دارایی های مقامات ارشد جزو اسرار نظام است.
اصفهانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
واقعا آدم میماند چه بگوید؟!؟!؟!؟
نمیدانم حضرت امام (ره) اگر الآن بودند و با این وضع مواجه میشدند ، با اینها چه می کردند؟؟؟
azad
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
متاسفانه از این حیف ومیل ها در خیلی از نهادهای دیگر نیز اتفاق می افتد وسازمان بازرسی نیز از آن بی اطلاع ویا برنامه ای برای حسابرسی آنها ندارد.شایان ذکر است در پیش از انقلاب تنها 300فقره ردیف بودجه وجود داشت ولی اکنون به بیش از 2000ردیف سازمان ونهاد بودجه بگیر اضافه شده اند! وبخاطر همین است که عمران وآبادی را در روستا ها وشهرهای کوچک نمی بینیم!وهمه در شهرهای بزرگ صرف وهزینه می شود!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
کاش یه مرد پیدا بشه جلوی این بودجه را بگیره ... مطمئن باشین اگر امام بودن میزدن توی دهن اینا و موسسه را تعطیل میکردن...رهبری هم به احترام امام وارد این قضایا نمیشن انشاالله رئیس جمهور بعدی یه آدم نترس و ولایی باشه که اینا رو جمع کنه...امام رحمت الله علیه دست شاه و خانوادشو از بیت المال کوتاه کردن حالا باید یکی جلوی اینا رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
باید گفت: حسن آقای خمینی، دقیقاً کجایی؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
حسن آقا؟!!!آقاش را از کی گرفتی به این چسپوندی؟
ناشناس
Germany
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
ایشان بنا برفرموده خودشان، عزیز جمهوری اسلامی هستند که از امثال شما آزار می بینند (شرق). به شما چه ربطی دارد که با بیت المال چه می شود؟ ایشان عزیز این مملکت و جهان اسلام اند. چرا آزارشان می دهید؟در ضمن عکس هایی که در روزی نامه های آرمان رفسنجانی و آفتاب رفسنجانی، ایران رفسنجانی، مردم سالاری رفسنجانی، شرق رفسنجانی، فرهیختگان رفسنجانی، اعتماد رفسنجانی، ابتکار رفسنجانی، منتشر شده اند، بطور تصادفی درصفحه اول آمده اند و تنها یک عکس از یک صحنه فیلم «ایران در دوره قاجار» است.
دستگردی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
معرفی امام با آهنگهای کیتارو!
متاسفانه موسسه تنظیم و نشر آثار امام را بایستی موسسه رکود و تجمل نامید. موسسه ای که حتی در حد یک مجموعه خودجوش فرهنگی هم برد تبلیغاتی ندارد. موسسه ای که هنوز کتابی بی نظیر همچون چهل حدیث امام را حتی صفحه آرایی مجدد نمیکند و با چاپی همچون چاپ سنگی منتشر میسازد. بماند کارهایی مثل شرح، راه اندازی سیر مطالعاتی، مسابقه، انواع محصولات تبلیغی و فرهنگی. موسسه ای که از امام روایت نوستالژیک و تاریخی دارد و فیلم های مستندش از امام صرفا فیلم بی کلامی با آهنگهای کیتارو است! در صورتی که اگر بودجه دولتی این موسسه صفر بود فقط با هدایت فعالان خودجوش فرهنگی میتوانست حرکت های عظیمی را سامان دهد. ای کاش امام علم غیب داشت و امام کوخ نشینان امروز کاخ نشین نمیشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
انقلاب را پلو میدانند و میگوید: «بعضی‌ها وقتی پلو را آوردند، سر سفره حاضر شدند!» یعنی واقعا رسالت انقلاب را نفهمیده اند و الان دنبال چه هستند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
دولت میگه پول نداره به سازمان صدا سیما بودجه نمیده بعد میاد بودجه موسسه چند برابر میکنه !! که اونا هم بیان پول بی زیان را به اقای کاکایی بدهند تا برود از توالت فرنگی بریمان حرف بزند
MrAsemooni
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
مسئولین این موسسه منو یاد کاهن های فیلم یوسف پیامبر میندازه!

نمیدونم چرا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
مردم ایران خون دادن جوانشون رو دادن که این جور حیف میل بیت المال نباشه حقوقهای چن ده میلیونی نباشه ،اختلاس نباشه ؟، رانت نباشه ، متاسفانه روز به روز انواع فساد زیاد میشه و این کار ها باعث خواهد شد انقلاب صدمه ببینه اسلام صدمه ببینه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
با این پول میشه حقوق سالیانه 5000 جوان داده بشه . حساب کنید ؟
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار